قطع سرویس توئیتر در هند و برخی نقاط دنیا


سرویس توئیتر در هند و سایر مناطق جهان به طور موقت از دسترس خارج شد.


قطع سرویس توئیتر در هند و برخی نقاط دنیا

سرویس توئیتر در هند و سایر مناطق جهان به طور موقت از دسترس خارج شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گجتس، توئیتر برای برخی از افراد در سراسر جهان از دسترس خارج شد. مردم هند نیز تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفتند. با توجه به ردیاب خاموشی DownDetector، خاموشی در حدود ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر به وقت هند آغاز شد و کاربران از مشکلات موجود در بستر رسانه‌های اجتماعی، تا حدود ساعت ۷:۰۰ بد از ظهر گزارش می‌دادند.

قطعی پیاپی توئیتر در هند و برخی دیگر از نقاط دنیا

به نظر می‌رسد اکنون این مسئله برطرف شده است، اما این دومین قطعی توئیتر در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته بود. در اوایل روز هم حدود ساعت ۶ صبح به وقت هند، خاموشی جهانی بسیار بزرگتری رخ داده بود.

ارور توئیتر در هنگام تلاش برای ورود

کاربرانی که سعی در ورود و دسترسی به حساب‌های توئیتر خود در هند را داشتند ناگهان از سیستم خارج می‌شدند. صفحه ورود خطایی می‌داد که در آن آمده بود: "مشکلی پیش آمده، این تقصیر شما نیست. بیایید دوباره امتحان کنیم. "

قطع سرویس توئیتر در هند و برخی نقاط دنیا

البته هیچ بیانیه فوری از توئیتر در این مورد اعلام نشده است. اما بر اساس داده‌های داون دیتکتور ، نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در هند و حدود ۹۰۰۰ نفر در سراسر جهان خبر از قطع شدن توئیتر در عرض یک ساعت داده‌اند.

به طور کاملاً قابل پیش بینی، افرادی که هنوز می‌توانستند به توئیتر دسترسی داشته باشند در آنجا پست ارسال می‌کردند تا از خرابی این شبکه اجتماعی سوال کنند. هشتگ #twitterdown به همین خاطر داغ شده و در حالی که برخی از سیستم خارج شده‌اند، بسیاری از افراد از این هشتگ استفاده می‌کنند. پلتفرم توئیتر در ماه اکتبر سال گذشته هم قطع جهانی گسترده را تجربه کرد که برای چند ساعت ادامه داشت.

بیشتر بخوانید

توئیتر تسلیم درخواست روسیه برای حذف محتوای غیرقانونی شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان