رشیدی کوچی: کاندیداهای انتخابات با ارائه برنامه کارشناسی به مردم امید دهند


رشیدی کوچی: کاندیداهای انتخابات با ارائه برنامه کارشناسی به مردم امید دهند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اگر مردم به این نتیجه برسند که مشکلات با نگاه به داخل قابل حل شدن است و دولت آینده نیز در این مسیر برای حل مشکلات گام برمی دارد، قطعا در انتخابات مشارکت خوبی خواهند داشت.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، بیان کرد: متاسفانه شاهد افزایش قیمت روزانه کالاهای ضروری مردم هستیم که خود منجر به عدم رضایت مردم شده است و مردم فکر می کنند که عزم جدی برای پایان دادن به مشکلات وجود ندارد، بنابراین مهم ترین اقدامی که باید در طول این چند ماه صورت بگیرد این است که سیاسی بازی و اختلافات کنار گذاشته شود و دولت حداقل قیمت کالاها را در بازار ثابت نگه دارد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر کاندیداهایی که وارد عرصه انتخابات می شوند به جای آنکه نقاط ضعف گذشته را مطرح کنند، با ارائه برنامه کارشناسی برای آینده به مردم امید دهند. امروز شرایط سختی را تجربه می کنیم. ان شاءالله با سخنرانی های روحانی و نوربخش مقام معظم رهبری مردم نیز برای مشارکت در انتخابات تشویق خواهند شد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: اگر مردم به این نتیجه برسند که مشکلات با نگاه به داخل قابل حل شدن است و دولت آینده نیز در این مسیر برای حل مشکلات مردم گام برخواهد داشت، قطعا در انتخابات مشارکت خوبی خواهند داشت. چه کاندیداها و چه طرفداران کاندیداها باید به این باور برسند که مشکلات قابل حل است.

رشیدی کوچی در پایان افزود: اگر قوه مجریه کشور تقویت شود و یک نگاه جهادی و انقلابی در آن حاکم شود یقینا بخش اعظمی از مشکلات قابل حل است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !