تدارک برنامه‌های قرآنی در آستان امامزادگان پنج تن(ع) به صورت مجازی/ اجرای ویژه برنامه «ضیافت الهی»


تدارک برنامه‌های قرآنی در آستان امامزادگان پنج تن(ع) به صورت مجازی/ اجرای ویژه برنامه «ضیافت الهی»

ذکاوت از تدارک ویژه برنامه‌های قرآنی، سلسله جلسات اعتقادی و احکام در بستر فضای مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ویژه برنامه «ضیافت الهی» به منظور کمک رسانی به محرومین به همت خیرین در این ماه پر خیر و برکت انجام خواهد شد.

«محمود رضا ذکاوت»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده پنج تن(ع) به مناسبت ماه میهمانی خدا سلسله برنامه‌های مناجات خوانی، قرآن خوانی، سخنرانی و اعتقادی را به صورت مجازی برگزار می کند.

مدیر آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان بیان کرد:در طول ماه مبارک رمضان جزخوانی قرآن کریم با قراءت استاد ربیعیان و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام «جدیدی» برگزار می شود.

وی از تدارک ویژه برنامه«خانواده در قرآن»، توسط «سیدعلی رضوی» خبر داد و افزود: در ماه میهمانی خدا جلسات«مهدویت در قرآن»، با سخنرانی حجت الاسلام «روزبهانی» و تفسیر «قصارالسور» با حضور حجت الاسلام «سیدجلال رضوی مهر» و«تربیت در قرآن» توسط حجت الاسلام «مجاهد» در بستر فضای مجازی تدارک دیده شده است.

ذکاوت به تدارک ویژه برنامه‌هایی برای خواهران درماه میهمانی خدا در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:سلسله جلسات حفظ قرآن کریم با حضور استاد «محمودی»، اخلاق در قرآن با حضور استاد «منصوری»،تدبر در قرآن ویژه نوجوانان با حضوراستاد «شاه ولایتی» و تدبر در قرآن ویژه بزرگسالان با حضور استاد«شهاب» برگزار خواهد شد.

تدارک برنامه‌های قرآنی در آستان امامزادگان پنج تن(ع) به صورت مجازی/ اجرای ویژه برنامه «ضیافت الهی»

وی همچنین اظهار کرد: برگزاری مراسم تجوید و روخوانی قرآن کریم با حضوراستاد«جلیلی»،جلسات «قصه های قرآنی» با حضور استاد «محمدی» و احکام هم با حضور استاد «ابراهیمی» از طریق فضای مجازی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.علاوه برآن در سی شب ماه مبارک رمضان ویژه برنامه قراءت دعای افتتاح با عنوان «نجوای بندگی» توسط «محسن شمس آبادی» و «محسن شکرایی» از این آستان مقدس به صورت زنده پخش می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای دسترسی به برنامه‌های زنده صوت و لحن قرآن کریم استاد ربیعیان و تفسیر«قصارالسور» حجت الاسلام رضوی مهر به صفحه اینستاگرام این امامزاده به نشانیEmamzadeh5tan@ مراجعه کنند و مابقی کلاسها نیز درفضای اسکای روی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

تدارک برنامه‌های قرآنی در آستان امامزادگان پنج تن(ع) به صورت مجازی/ اجرای ویژه برنامه «ضیافت الهی»

مدیر آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان از توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان «ضیافت الهی» به خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و گفت:مرکز افق آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به نیازمندان با کمک خیرین(گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم حوزه حضرت زینب(س)) اقدام به تهیه 130 بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت کرده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد