عزیزی خادم به رئیس کمیته فوتسال اختیار تام داد/ وحید شمسایی در فوتسال یک افسانه است


حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت رقابت‌های لیگ برتر و همچنین شرایط تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال:
عزیزی خادم به رئیس کمیته فوتسال اختیار تام داد/ وحید شمسایی در فوتسال یک افسانه است

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت رقابت‌های لیگ برتر و همچنین شرایط تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو کمیته فنی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پاداش‌های پرداخت شده اعضای تیم ملی فوتسال بانوان و اینکه آیا پاداش آقایان هم پرداخت خواهد شد یا خیر اظهار داشت: با توجه به تماس‌هایی که خانم موسوی نائب رئیس بانوان و عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و با خانم فرامرزیان داشتند خوشبختانه پاداش بانوان فوتسالیست کشورمان پرداخت شد. راجع به پرداخت پاداش فوتسالیست‌های آقایان هم من خبری از این مطلب ندارم، اما رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش است تا پاداش آقایان را هم پرداخت کند.

عزیزی خادم به رئیس کمیته فوتسال اختیار تام داد

عضو کمیته فنی فوتسال درباره جلسه اخیرش با رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت: من چند روز پیش به همراه پرهیزکار (رئیس کمیته فوتسال) جلسه‌ای با عزیزی خادم برگزار کردیم. در آنجا برنامه‌های تیم ملی فوتسال تا پایان مسابقات جام جهانی مشخص شد. همچنین بودجه لازم برای ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی هم تامین شد. عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال اختیار تام داد تا برنامه ریزی‌های لازم برای تیم ملی را به خوبی انجام دهد و برای تیم ملی فوتسال هم مانند تیم ملی فوتبال بودجه لازم را در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید

فرآیند بازیکن سازی در باشگاه‌های لیگ برتری به خوبی انجام نمی‌شود

تورنمنت ۸ جانبه تایلند قطعا برگزار خواهد شد

شمس درباره تورنمنت ۸ جانبه تایلند که قرار بود اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود، اما به دلیل تشدید شیوه ویروس کرونا با یک ماه تاخیر انجام می‌شود بیان داشت: فدراسیون فوتبال تایلند چند روز پیش اعلام کرد به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا در این کشور تورنمنت ۸ جانبه حدودا با یک ماه تاخیر برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال تایلند این قول را داده است که این تورنمنت قطعا برگزار خواهد شد، اما فعلا به خاطر تعداد زیاد کرونایی‌هایی که در این کشور وجود دارد از برگزاری این مسابقات جلوگیری به عمل آمده است. اینکه مسابقات تایلند چند روز عقب بیفتد را هنوز دقیق اعلام نکردند، اما مسابقات قطعا با تاخیر چند روزه برگزار می‌شود.

عزیزی خادم به رئیس کمیته فوتسال اختیار تام داد/ وحید شمسایی در فوتسال یک افسانه است

امسال یکی از باکیفیت‌ترین رقابت‌های لیگ را شاهد هستیم

عضو کمیته فنی فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر گفت: من از روز اول هم گفتم لیگ برتر امسال یکی از با کیفیت‌ترین مسابقات چند سال گذشته است و باشگاه‌ها به طور مرتب بازیکنان بسیار خوبی را معرفی کرده و می‌بینیم که بازیکنان جوان توانمندی هم در لیگ برتر بازی می‌کنند.

شمسایی با بازی کردنش یک شوک مثبت به گیتی پسند وارد کرد

شمس همچنین درباره بازی کردن وحید شمسایی (سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان) در مصاف با مس سونگون بیان کرد: در مورد بازی تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان، من فکر می‌کنم به خاطر کمبود بازیکن و همچنین مصدومیت‌های زیادی که در این تیم وجود دارد شمسایی تصمیم گرفت یک شوکی را به تیمش وارد کند و برای چند دقیقه به میدان رفت. همین شوک باعث شد بازی با پیروزی گیتی پسند اصفهان تمام شود. شک نکنید اگر غیر از این اتفاق می‌افتاد مس سونگون بازی را می‌برد و می‌توانست قهرمان لیگ شود. با پیروزی گیتی پسند حالا هر ۳ تیم سن ایچ ساوه، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان از شانس‌های اصلی قهرمانی لیگ هستند.

بیشتر بخوانید

کرونا مسابقات دوستانه فوتسال تایلند را به تاخیر انداخت

شمسایی در فوتسال یک افسانه است

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا شمسایی می‌تواند در تیم ملی هم بازی کند گفت: بعید می‌دانم. وحید شمسایی الان سرمربی گیتی پسند بوده و در کارش هم بسیار موفق است. جالب است شمسایی ۴۵ ساله مثل بازیکنان جوان در زمین می‌دود و این نکته خیلی عجیب و غریب است که یک بازیکن در ۴۵ سالگی آمادگی بدنی بالایی دارد. به نظر من شمسایی در فوتسال یک افسانه است و می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای بازیکنان جوانی باشد که تازه فوتسال را شروع کرده اند. به هر حال آن چیزی که من از شمسایی شنیدم او پا به پای بازیکنانش در تمرین می‌دود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی