بوتاس باید عملکردش را بهتر کند در غیر این صورت به حاشیه رانده می‌شود


فرمول یک ایران – رالف شوماخر به والتری بوتاس هشدار داد که اگر عملکردش را بهبود ندهد، به حاشیه رانده خواهد شد و احتمال از دست رفتن صندلی اش افزایش خواهد یافت. در جنجالی ترین بخش رقابت فرمول یک ایمولا 2021، جورج رسل و والتری بوتاس با هم برخورد کردند و هردو راننده از رقابت حذف شدند. مشخصا هر دو راننده یکدیگر را مقصر دانستند. در نهایت جورج راسل نظرش...

فرمول یک ایرانرالف شوماخر به والتری بوتاس هشدار داد که اگر عملکردش را بهبود ندهد، به حاشیه رانده خواهد شد و احتمال از دست رفتن صندلی اش افزایش خواهد یافت.

در جنجالی ترین بخش رقابت فرمول یک ایمولا 2021، جورج رسل و والتری بوتاس با هم برخورد کردند و هردو راننده از رقابت حذف شدند. مشخصا هر دو راننده یکدیگر را مقصر دانستند.

در نهایت جورج راسل نظرش را تغییر داد و گفت راننده تیم فرمول یک مرسدس “مقصر نبود” اما رالف شوماخر معتقد است که جدا از بحث پیدا کردن مقصر، والتری بوتاس باید از خودش بپرسد که چرا در چنین جایگاهی قرار گرفته بود:

بوتاس باید از خودش بپرسد که چرا در جایگاهی بود که از خودش در مقابل ماشین ویلیامز دفاع کند.

نظر جورج بر این بود که او به خاطر این شرایط خاص چنین علمکردی داشت. راسل راننده جوان مرسدس است و امیدوار است صندلی بوتاس را بگیرد. هرچند که توتو ولف این را مسخره دانست.

با سرعتی بیش از 300 کیلومتر در ساعت، والتری بوتاس قصد نداشت کار مسخره ای بکند اما قطعا نمی‌خواست راسل به این راحتی عبور کند. و من اخلاقش را در طول مصاحبه های پس از رقابت را هم دوست نداشتم.

در نهایت او باید این سوال را از خودش بکند که چرا باید از خودش در برابر ویلیامز در میانه جدول دفاع کند.

او چند بار در سطح همیلتون بوده است اما در حال حاضر فاصله زیادی گرفته است.

در حال حاضر مرسدس سعی می کند شرایط بوتاس را به عدم چسبندگی در اکسل عقب ماشبن ربط بدهد اما به نظرم تمام پکیج بوتاس در حال حاضر چسبندگی ندارد.

باید عملکرد بهتری از خودش نشان دهد، در غیر این صورت به حاشیه کشیده خواهد شد.

رالف شوماخر در جواب به این سوال که چه کسی مقصر حادثه بود هم گفت:

هر دو مقصر بودند.

بوتاس باید عملکردش را بهتر کند در غیر این صورت به حاشیه رانده می‌شودبوتاس باید عملکردش را بهتر کند در غیر این صورت به حاشیه رانده می‌شود

برخورد میان والتری بوتاس و جورج راسل – پرندپری ایمولا 2021

راسل قبول کرد که والتری مقصر نبود

همان طور که گفته شد جورج راسل پس از دیدن حادثه از زوایای مختلف، نظرش را تغییر داد و اعلام کرد که به نظرش والتری بوتاس تقصیری در این ماجرا نداشته است و گفت:

زمانی که شما بتوانید از زوایای مختلف و با استفاده از صحنه آهسته و موارد دیگر حادثه را ببینید، این حادثه به شکل بسیار متفاوتی دیده می شود.

آیا میشد از این حادثه پیشگیری کرد؟ بله آیا والتری اشتباه کرد؟ احتمالا نه.

آیا میتوانست عملکرد نسبتا متفاوتی داشته باشد؟ احتمالا. آیا من مقصر بودم؟ من با اسپین شدنم علت به وجود آمدن این برخورد بودم اما آیا سبقت گرفتنم اشتباه بود؟ قطعا نه. گاز ندادن در آن حالت کار احمقانه ای میبود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط