طرح ابرار را بدون توقف پیگیری و اجرایی می‌شود


طرح ابرار را بدون توقف پیگیری و اجرایی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طرح ابرار با رویکرد توسعه آسفالت راه‌های روستایی بدون وقفه پیگیری و اجرایی می‌شود.

کلیم‌الله وثوقی در جریان بازدید از توسعه راه‌های روستایی در شهرستان گرمی اظهار کرد: در قالب طرح ابرار آسفالت راه‌های روستایی به عنوان اولویت جدی و همچنین بهسازی و شن‌ریزی در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌ها قرار گرفته و در شهرستان گرمی نیز این طرح با قوت در حال اجراست.

وی تصریح کرد: امسال قرار است 25 کیلومتر راه روستایی در شهرستان گرمی به زیر آسفالت رفته و به صورت مناسب برای تردد روستاییان آماده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در کنار آسفالت راه‌های روستایی،‌ قرار است شن‌ریزی، بهسازی و زیرسازی نیز به انجام برسد که در این زمینه نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز قرار است طرح‌های مصوب شکل عملیاتی به خود بگیرد.

وثوقی افزود: در قالب طرح ابرار قرار است 90 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل آسفالت شوند که بخشی از این تعهدات در سال گذشته انجام شده و بخشی نیز امسال در شهرستان‌های گرمی، مشگین‌شهر و اردبیل به انجام می‌رسد.

وی از تعیین تکلیف پیمانکار راه روستایی داش‌دیبی گرمی خبر داد و خاطر نشان کرد: تا یک ماه آینده با روشن شدن تکلیف پیمانکار این پروژه و انتخاب آن سعی خواهیم کرد تا این طرح عمرانی و زیربنایی نیز به سرانجام برسد.

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با قول مساعدی که فرماندار شهرستان گرمی دادند، در بودجه سالجاری این شهرستان برای آسفالت سه کیلومتر از راه‌های روستایی و همچنین شن‌ریزی و بهسازی این روستاها منابع مورد نیاز تأمین خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار هزار و 373 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل وجود دارد که دو هزار و 700 کیلومتر آن تاکنون آسفالت و مابقی نیز در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم امسال نیز با مساعد شدن شرایط جوی کارهای عمرانی و زیربنایی در راه‌های روستایی و همچنین بهسازی و روکش آسفالت را در مناطق مختلف شاهد باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها