بستری‌های مبتلا یا مشکوک به کرونا در آذربایجان‌غربی هزار و 354 نفر شد


بستری‌های مبتلا یا مشکوک به کرونا در آذربایجان‌غربی هزار و 354 نفر شد

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان در ادامه روند افزایشی به هزار و 354 نفر رسید که بیشترین میزان از آذرماه گذشته است.

دکتر جواد آقازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۵۸۴ نفر مشکوک به بیماری کووید ۱۹ بوده و ۷۷۰ نفر نیز مبتلای قطعی به این بیماری هستند.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یکهزار و ۱۳۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و حدود ۲۶۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از کل بستری شدگان ۲۴ ساعت گذشته ۹۱ نفر مربوط به ارومیه و ۳۸ نفر مربوط خوی و ۲۱ نفر مربوط به بوکان است.

آقازاده از بستری بودن ۲۶۳ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۵۶ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت ۱۵ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به چهارهزار و ۱۹ نفر رسیده است.

وی افزود: از این تعداد، پنج فوتی مربوط به ارومیه، ۲ نفر در هریک از شهرستان های مهاباد و میاندوآب، یک نفر در هریک از شهرستان های خوی، ماکو، بوکان، پلدشت، تکاب و نقده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۱۴۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که ۶.۳ درصد کل مبتلایان کشوری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!