تیم ویژه رصد محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی تشکیل می‌شود


تیم ویژه رصد محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان‌غربی تشکیل می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ‌گفت: تیم نظارت بر نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این استان تشکیل و با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی و حضور هلال احمر، بسیج، بازرسی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

علی مصطفوی سه شنبه شب در سیزدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: این تیم به صورت روزانه و مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی و اجرای الزامات محدودیت های هوشمند در سازمان های دولتی و سایر بخش ها نظارت خواهند داشت و به فوریت با هر گونه تخلف برخورد می کنند.

وی با انتقاد از تشکیل صف های نامنظم و ازدحام در مقابل فروشگاه های زنجیره ای افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بر فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهت جلوگیری از ازدحام مردم نظارت بیشتری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی و همکاری اصناف در طرح مدیریت هوشمند اضافه کرد: با وجود اینکه اصناف در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، به خوبی همکاری داشته اند و ستاد استانی راهکارهای حمایتی خود از اصناف از جمله در بحث مالیات و سرمایه در گردش را به ستاد ملی ارائه خواهد کرد.

مصطفوی با تاکید بر لزوم دقیق دورکاری در ادارات، فعال کردن شورای اطلاع رسانی و پرهیز از صدور فله‌ای برگه‌های تردد، بر اعمال مدیریت درست و قانونی بر روند تزریق واکسن تاکید کرد و افزود: تزریق واکسن باید طبق اولویت های ابلاغی وزارت بهداشت باشد و در صورت تخلف یا سوء استفاده در این بخش با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری آموزش مجازی مدارس، در شرایط فعلی طبق ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع حضور یک سوم کادر اداری آموزشی و پرورشی منتفی شده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۴۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و از ۱۷ شهرستان، ۱۵ شهرستان وضعیت قرمز کرونایی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در