مردم باید به سمت انتخابات درست بروند


مردم باید به سمت انتخابات درست بروند

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان با ابراز این عقیده که رقبا امیدی به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، گفت: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد تحت فشار هستند و نمی‌شود نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود و وظیفه هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد این است که تمام تلاش خود را برای نجات کشور و دین انجام دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی محمدیان در جلسه هیات اجرایی شورای وحدت شهرستان خرم‌آباد که امروز یکم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت کنونی کشور آن را بحرانی دانست و اظهار کرد: درست است تورم، گرانی، بیکاری و ...در داخل مردم را آزرده کرده اما جمهوری اسلامی ایران همچنان در دنیا یک کشور قدرتمند است و برای اصلاح مشکلات داخلی نیز، مردم باید به سمت انتخابات درست بروند چراکه شرایط کشور دیگر مجالی برای اشتباه ندارد.

وی عنوان کرد: جامعه روحانیت مبارز به‌عنوان خادمین نیروهای انقلاب در شورای وحدت قدم پیش گذاشته تا با همکاری و همدلی همه احزاب، گروه‌ها و جریان‌های انقلابی بار بر زمین مانده را به منزل مقصود برسانیم.

محمدیان از همه نیروهای جوان، فرهنگی، دانشگاهیان، اساتید، حوزوی، هیات مذهبی، بسیجیان، کارگران، ورزشکاران، دانشجویان، اصناف، مدیران، هنرمندان، اهالی رسانه و همه نیروهای انقلاب خواست که در سامانه عضویت شورای وحدت نام‌نویسی کنند تا با عضویت در این شورا از برنامه‌ها و اهداف آن با خبر شوند.

همچنین ناصر سپهوند رئیس هیات اجرایی شورای وحدت خرم‌آباد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ کمیته فعال برای ساماندهی نیروهای انقلاب در اقشار مختلف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بومی و اقلیمی لرستان درخواست چند کمیته جدید کرده‌ایم افزود: قطعاً کمیته‌ها با همه توان در راستای موفقیت جریان انقلاب تلاش خواهند کرد.

رئیس هیات اجرایی شورای وحدت خرم‌آباد با اشاره به این مطلب که با توجه به شیوع کرونا قطعاً در انتخابات آینده همایش‌ها و گردهمایی‌های سنتی سابق را نداریم، ادامه داد: هر کمیته در فضای مجازی برای هم‌اندیشی و پیشبرد اهداف یک گروه تشکیل داده و با دعوت از اعضای خود برنامه را به‌صورت مجازی دنبال می‌کنند.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و مشکلات مردم لرستان در فضای مجازی به دنبال ایجاد برنامه و راهکار برای دولت آینده هستیم.

گفتنی است، در ادامه این جلسه روسای کمیته‌های مختلف هیات اجرایی شهرستان خرم‌آباد گزارشی از عملکرد کمیته‌ها ارائه و پیشنهاداتی را عنوان کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403