مخالف برخورد سخت‌گیرانه هستیم/ مشارکت کسبه در تعطیلی بازار ستودنی است


مخالف برخورد سخت‌گیرانه هستیم/ مشارکت کسبه در تعطیلی بازار ستودنی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز می‌گوید: در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های قرمز کرونایی، همکاری کسبه و بازاریان این شهرث، ستودنی است.

منصور رضایی ۳۱ فروردین ماه در حاشیه بازدید از بازار الیگودرز، ضمن قدردانی از همکاری کسبه در تعطیلی بازار، اظهار کرد: مخالف برخورد سخت‌گیرانه و بگیر و ببند هستیم اما با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و در راستای قطع زنجیره بیماری، طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی مشاغل همچون دیگر شهرهای قرمز، بلافاصله در شهرستان آغاز و خوشبختانه با همکاری خوب مردم و کسبه همراه بود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در مراسم و تجمعات در روزهای پیش رو شاهد تغییر وضعیت شهرستان و بازگشایی بازار باشیم.

رضایی با اشاره به راه‌اندازی پویش بخشش اجاره‌بهای واحدهای تجاری و مسکونی در فضای مجازی، بیان کرد: این پویش با همکاری خوب اصحاب رسانه و خبرنگاران راه‌اندازی شده که در این راستا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا عادی شدن وضعیت موجود، کمال همکاری را با مستاجران خود در خصوص بخشش تمام و یا بخشی از اجاره‌بها خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز افزود: اصناف و مالکین اماکن تجاری این شهرستان همواره در کارهای خیر مشارکت داشته و اکنون با بخشش تمام و یا مقداری از اجاره‌بهای خود علاوه بر کم شدن دغدغه و فشار مالی مستاجران، در مدیریت بیماری کرونا همکاری و نقش قابل توجهی خواهند داشت.

وی گفت: به دنبال اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های قرمز کرونایی، همکاری کسبه و بازاریان الیگودرز با ستاد مدیریت بیماری کرونا، ستودنی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در