صدور پروانه استاندارد برای سازه‌های فولادی در قزوین تسریع می‌شود


صدور پروانه استاندارد برای سازه‌های فولادی در قزوین تسریع می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: فرایند صدور پروانه کاربرد نشان اجباری استاندارد در راستای تحقق بخشیدن به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها برای واحدهای تولیدکننده سازه‌های فولادی تسریع می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیروس صارمی روز چهارشنبه در نشست عقد تفاهم نامه میان اداره کل استاندارد قزوین و تعاونی انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور (کامسی)، افزود: این تفاهم نامه ضمن تسریع بخشیدن به صدور پروانه های استاندارد به گسترش همکاری های علمی، فنی، پژوهشی و بازرسی در زمینه سازه های فولادی و توسعه استاندارد اجباری در زمینه تولید این محصولات منجر می شود.

وی اظهار داشت: انعقاد چنین تفاهم نامه هایی می تواند به ارتقای تولید داخل منجر شود که از الزامات تقویت و رونق کالای ایرانی به شمار می رود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: واحدهای صنعتی مهمی در استان به کار تولید سازه های فولادی مشغول هستند که رعایت استانداردهای لازم از سوی آنها ضروری است و این تفاهم نامه به تقویت این موضوع کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: اداره کل استاندارد استان قزوین پس از سازمان ملی استاندارد و اداره کل استاندارد تهران به عنوان سومین دستگاه حوزه استاندارد در کشور با انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه های فولادی کشور تفاهم نامه منعقد می کند.
سعید زارع حقیقی رییس هیات مدیره تعاونی انجمن تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور نیز در این نشست، گفت: انعقاد این تفاهم نامه به رفع چالش ها و مشکلات موجود در این حوزه کمک می کند و روند اجرای استاندارد اجباری سه هزار و ۸۳۴ را تسریع می کند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر