کرونا در کهگیلویه خانوادگی شده است


کرونا در کهگیلویه خانوادگی شده است

یاسوج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به وضعیت بحرانی کهگیلویه گفت: شرایط انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خانوادگی شده و روزانه این تعداد در حال افزایش است.

محمدطاهر طیب زادگان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان دیگر جوابگوی بیماران نیست اظهارداشت: اورژانس و راهروهای بیمارستان نیز از بیماران کرونایی پُر شده و از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی بیان کرد: طبق بررسی کارشناسان روزانه تعداد مراجعات بیماران کرونایی بصورت خانوادگی و دسته جمعی در حال افزایش است.

طیب زادگان با بیان مبتلا شدن هفت عضو یک خانواده به کرونا افزود: طی هفته جاری ۲ نفر از یک خانواده به علت ویروس کرونا فوت کردند.

مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه خاطرنشان کرد: بیشتر بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در سنین جوان هستند.

وی تعداد تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت را ۲۳۵ تخت دانست و اظهارکرد: از این تعداد روزانه۱۸۰ تخت در اختیار بیماران کرونایی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اضافه کرد: تعداد زیادی از ۱۷ بخش بیمارستان امام خمینی به بیماران کرونایی اختصاص داده شد و تنها بخش‌های جراحی، داخلی، اطفال و نوزادان و سی‌سی‌یو ادغام شدند.
طیب زادگان تصریح کرد: روند بستری بیماران کرونایی از شهرستان‌های چرام و لنده روزانه در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: نیاز است در اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیری بیشتری اعمال تا شرایط بحرانی کرونایی در این شهرستان به ثبات برسد.

طیب زادگان اظهار کرد: با توجه به خدمات رسانی خوب دانشگاه علوم پزشکی در صورت ادامه این روند خدمات رسانی به بیماران از توان مسوولان و پرسنل بیمارستانی خارج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟