صندوق کارآفرینی 21 طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کند


صندوق کارآفرینی 21 طرح گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می کند

ایرنا- یاسوج- مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 21 طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در این استان از ابتدای سال 97 تاکنون اجرا شده است.

ارسلان حسن‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای این طرح ها افزون بر۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:بیشتر این طرح‌ها در روستاها هدف گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال‌ و رونق اقتصادی برای روستاییان اجرا شده است.


مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های گردشگری در مناطق شهرستان مارگون، دهنو بویراحمد، کوخدان شهرستان دنا، روستای پهریز شهرستان باشت، روستاهای شهرستان‌های چرام و گچساران اجرایی شده است.


حسن پور عنوان کرد: از ابتدای شروع دولت تدبیر و امید تاکنون ۵۰۰ طرح صنایع‌دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که برای اجرای این طرح ها افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.


وی ابراز داشت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی صنایع‌دستی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال ۱۴۰۰ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تمدن گردشگری و برگزاری جشنواره‌های گردشگری با مشارکت صندوق کارآفرینی کشور بعد از بیماری کرونا در این استان برگزار می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد با برخورداری از ۲ هزارو ۵۰۰ جاذبه گردشگری طبیعی،تاریخی و مذهبی هر ساله میزبان سیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است.

طبیعت چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در تمامی فصول سال جاذبه های چشم نواز برای گردشگران و طبیعت دوستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...