برگزاری آزمون عملی متقاضیان گواهینامه در همدان از سر گرفته شد


برگزاری آزمون عملی متقاضیان گواهینامه در همدان از سر گرفته شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: آزمون عملی برای متقاضیان گواهینامه در استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سر گرفته شد.

سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش از شیوع کرونا علاوه بر افسر راهنمایی و رانندگی چهار فرد دیگر در خودرو برای دادن آزمون عملی رانندگی سوار می شدند اما هم اینک علاوه بر افسر تنها یک نفر دیگر سوار می شود.

وی اضافه کرد: آموزش رانندگی ها نیز هم اینک باز بوده و می توانند با در نظر گرفتن پروتکل های ابلاغی اقدام به آموزش متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی کنند.

رییس پلیس راهنمایی و راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: با این وجود در حال حاضر آزمون کتبی همچنان برگزار نمی شود و مراکز آموزش رانندگی نیز مجاز به برگزاری کلاس های تئوری نیستند.

سرهنگ فکری گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل است.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت های پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !