پویش «ضیافت همدلی رمضان» در استان مرکزی آغاز شد


پویش «ضیافت همدلی رمضان» در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: پویش «ضیافت همدلی رمضان» همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف جلوگیری از فعالیت‌های موازی در خدمت رسانی به نیازمندان واقعی استان آغاز شد.

«زهرا امینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توسعه فعالیت‌های جلب مشارکت مردمی (نقدی، غیرنقدی و خدماتی ) نظارت بر مصرف کمک‌ها، فرهنگ سازی امر خیر با تکیه بر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی از شاخص‌های مهم در این نهاد حمایتی است.

وی اظهار داشت: معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی هر سال در ماه مبارک رمضان می‌کوشد با بهره‌گیری از ظرفیت خیران، برگزاری طرح‌های متعددمشارکتی، جذب شرکای اجتماعی به ویژه بانک‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری، اصناف و بنگاه‌های اقتصادی اقلام و امکانات مورد نیاز مددجویان را تامین و توزیع کند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: مزیت مهم سازمان بهزیستی نسبت به دیگر نهادهای حمایتی همراهی موسسات خیریه است که امری مهم و حیاتی است و جذب مشارکت‌ها و تامین نیازهای اساسی مددجویان بدون همراهی و کمک این موسسات سخت و تا حدی ناممکن است.

امینی افزود: در پویش ضیافت همدلی امسال تلاش شده که جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت موسسات خیریه برای خدمت رسانی به جامعه هدف حاصل شود.

وی اظهار داشت : موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی امسال در شرایط دشوار شوع ویروس کرونا به‌عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک بهزیستی آمده‌اند تا بتوان در دستگیری از جامعه هدف نیازمند اقدام هدفمندی انجام داد.

امینی گفت: خیران می‌توانند در ماه نزول قرآن کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳ وشماره حساب و ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲و شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ واریز کنند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل