بیش از هشت میلیارد ریال برای بهسازی راه 2روستای ثلاث باباجانی هزینه شد


بیش از هشت میلیارد ریال برای بهسازی راه 2روستای ثلاث باباجانی هزینه شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: برای ایجاد جاده جدید روستای مله کبود و بهسازی راه روستای نگه این شهرستان هشت میلیارد و 200 میلیون ریال هرینه شد.

حسن سهرابی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده دسترسی به روستا که اهالی طی سال های متمادی از آن استفاده می‌کردند حدود ۱۰ کیلومتر است که وضعیت نامناسب و غیر استانداردی دارد و بهسازی آن از خواسته اصلی اهالی بود.

وی تاکید کرد: : با ارزیابی صورت گرفته و هماهنگی اداره کل راهداری استان کرمانشاه تصمیم گرفته شد، که جاده جدید روستا را به‌صورت راهگشایی و از یک مسیر جدید ایجاد کنیم.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: جاده جدید دسترسی به روستای مله کبود بخش مرکزی این شهرستان به طول چهار کیلو متر ایجاد شد.

سهرابی اظهار داشت: برای راهگشایی و احداث راه جدید روستای مله کبود حدود هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده و کار نیز به صورت امانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این جاده علاوه بر سهولت در تردد، مسیر نیز حدود شش کیلومتر کوتاه‌تر شده است، یادآور شد: روستای مله کبود در حال حاضر ۱۶ خانوار جمعیت دارد.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی افزود: برای شن ریزی، تسطیح و بهسازی سه کیلومتر راه روستای نگه از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز یک میلیارد ریال هزینه شده است.

سهرابی اضافه کرد: طول مسیر دسترسی به این روستا چهار کیلومتر است که سه کیلومتر آن خاکی و در فصل بارندگی، اهالی برای تردد با مشکل جدی مواجه بودند که این مسیر نیز بهسازی شد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول