مشارکت 47 درصدی کانون های فرهنگی هنری مساجد شفت در طرح ملی ایران قوی


مشارکت 47 درصدی کانون های فرهنگی هنری مساجد شفت در طرح ملی ایران قوی

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از مشارکت 47 درصدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شفت در طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و گفت: شفت در رتبه دوم استانی این طرح قرار گرفت.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما در قالب طرح ملی «ایران قدی» در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهارداشت: تمام فعالیت‌های مسجدی، فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان در قالب این طرح در سه شبستان، 12 رواق و 48 برنامه اجرا شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به میزان مشارکت کانون‌های مساجد سراسر استان در این طرح، از مشارکت 47 درصدی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شفت خبر داد و گفت: شهرستان شفت بعد از شهرستان آستانه اشرفیه با مشارکت 68 درصدی در رتبه دوم استانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان شفت دارای 39 کانون فرهنگی و هنری است افزود: این کانون‌ها در برنامه‌های 48 گانه در 54 عنوان فعالیت، 43 درصد مشارکت کانونی در فعالیت‌ها را کسب کردند.

رضوانی‌نژاد با اشاره به کسب مشارکت صددرصدی در چهار عنوان برنامه توسط این کانون‌ها متذکر شد: همچنین در 16 عنوان برنامه بین 56 تا 97 درصد مشارکت به نام کانون‌های شفت ثبت شد.

وی با بیان اینکه تمام کانون‌های شهرستان در تلاوت نور و آموزش مادران قرآنی مشارکت داشته‌اند اذعان کرد: در تمام عناوینی که تعداد کمتری از کانون‌ها مشارکت کردند، درصد امتیاز شهرستان نیز کاهش یافته است.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)