آیین جزءخوانی قرآن کریم در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار می شود


آیین جزءخوانی قرآن کریم در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار می شود

تراب فرد از برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم در روزهای ماه رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری ‌«شهید علی اکبر رحمانیان» خبر داد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به قرآن کریم یکی از اولویت های مساجد و کانون های فرهنگی و هنری بوده که همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: از این رو و در ماه رمضان که فصل بهار قرآن نامیده می شود، برنامه تلاوت قرآن کریم و محافل قرآنی از رویکردهای مساجد برای بهره بردن هر چه بهتر روزه داران و اصحاب مسجد از این ایام معنوی است.

وی بیان کرد: در ماه رمضان جزءخوانی قرآن کریم در مساجد مختلف انجام می شود و این مهم نیز از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» است.

تراب فرد با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم برجامعه و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عنوان کرد: اگرچه سال گذشته در ماه رمضان سایر فعالیت های مسجد و کانون فرهنگی و هنری تعطیل بود اما امسال با توجه به محدودیت های انجام شده، برگزاری محافل مختلف در این کانون با رعایت کامل شیوه نامه ها و تاکید بر انجام شدن آن صورت می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم ادامه داد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم در این کانون فرهنگی و هنری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون حفظ فاصله فیزیکی، تاکید بر استفاده از ماسک و همچنین در فضای نسبتاً وسیع کانون انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تلاوت قرآن کریم در ایام ماه رمضان هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تلاوت یک جزء قرآن در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار می شود.

تراب فرد در پایان از علاقمندان خواست تا با شرکت در این محفل قرآنی با تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید در ثواب بزرگ آن سهیم شوند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن