وزارت خارجه آمریکا: هدف مشترک تهران و واشنگتن بازگشت متقابل به برجام است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که بازگشت آمریکا به برجام روندی ساده و سریع نخواهد بود، باید به یاد داشته باشیم که مسیر دشواری در پیش است. او با اعلام این‌که مذاکرات وین سازنده و همراه با پیشرفت بوده است، گفت...

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که بازگشت آمریکا به برجام روندی ساده و سریع نخواهد بود، باید به یاد داشته باشیم که مسیر دشواری در پیش است. او با اعلام این‌که مذاکرات وین سازنده و همراه با پیشرفت بوده است، گفت که تهران و واشنگتن هدفی مشترک دارند و این هدف، بازگشت متقابل به برجام است.

ایلنا به نقل از رویترز نوشت: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام این‌که مذاکرات وین سازنده و همراه با پیشرفت بوده است، گفت که تهران و واشنگتن هدفی مشترک دارند و این هدف، بازگشت متقابل به برجام است.

وی در عین حال گفت که بازگشت آمریکا به برجام روندی ساده و سریع نخواهد بود، باید به یاد داشته باشیم که مسیر دشواری در پیش است.

این مقام آمریکایی همچنین گفت که غیرمستقیم بودن مذاکرات، باعث دشوارتر شدن آن شده است.

پرایس با انتقاد از رویکرد دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در قبال ایران، گفت که نادرست بودن مسیر کارزار فشار حداکثری، اثبات شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از ایجاد سومین گروه تخصصی که در بیانیه کمیسیون مشترک برجام آمده است، استقبال می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور