آیا سهامداران غدام حقی برای اعتراض به شرایط صف‌فروش‌ها دارند


چگونه ممکن است شرکت همانند خوراک دام پارس که حاصل عملکرد 3 ماهه خود تنها یک میلیون تومان سود خالص را به ثبت رسانده این روز‌ها ارزشی بیش از 2.368 میلیارد تومان داشته باشد.

خواندن ۲ دقیقه

آیا سهامداران "غدام " حقی برای اعتراض به شرایط صف‌فروش‌ها دارند

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید مباحث مربوط سال گذشته بازار سرمایه تا سال‌های سال می‌تواند نقل محافل و مجالس مختلف باشد و شاید داستان‌های طنزآمیز بسیاری از این سال منتشر شود. آیا کسانی که این روز‌ها بنر‌های ملتمسانه به دست می‌گیرند و از سر بیکاری مدام تجمعات، پیاده‌روی‌ها و مزاحمت‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند، نگاهی به نحوه سرمایه‌گذاری خود کرده‌اند یا این بیسوادی را بر گردن همه می‌اندازند جز خودشان.

آیا سهامداران "غدام " حقی برای اعتراض به شرایط صف‌فروش‌ها دارند

چگونه ممکن است شرکت همانند خوراک دام پارس که حاصل عملکرد ۳ ماهه خود تنها یک میلیون تومان سود خالص را به ثبت رسانده این روز‌ها ارزشی بیش از ۲.۳۶۸ میلیارد تومان داشته باشد؟

آیا قیمت‌های بیش از ۳۸.۵۰۰ تومان برای هر سهم این شرکت مضحک و طنزآمیز نیست؟

آیا سهامداران "غدام " حقی برای اعتراض به شرایط صف‌فروش‌ها دارند

فروش تنها ۱.۶۲۳ تنی دان مرغ و خوراک دام توسط این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۰ تنها ۸.۴۸۹ میلیون ریال سود ناخالص برای این شرکت به ارمغان داشته که آن هم پس از محاسبه و کسر هزینه‌های عمومی، اداری به صفر میل کرده است.

بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "غدام"، آمادگی درج پاسخ "شرکت خوراک دام پارس" را دارد.

بیشتر بخوانید:

سیر نزولی ۵۰ درصدی فروش "غدام"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در