ثبت‌نام کنندگان نهایی شورای شهر آذربایجان‌غربی به هزار و 895 نفر رسید


ثبت‌نام کنندگان نهایی شورای شهر آذربایجان‌غربی به هزار و 895 نفر رسید

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی گفت: از 2 هزار و پنج نفر ثبت نامی در انتخابات شوراهای شهر، یک هزار و 895 نفر ثبت نام کننده نهایی است.

محمد میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد ثبت نام کننده، یک هزار و ۷۰۰ نفر مرد و ۱۹۵ نفر زن هستند.

وی ادامه داد: این تعداد ثبت نام کننده برای ۱۰۵ کرسی عضو اصلی شوراهای شهر آذربایجان‌غربی با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی ثبت نامی‌های شورای شهر آذربایجان‌غربی، گفت: هفت اردیبهشت، نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌های شورای اسلامی شهر به فرمانداری‌ها ارسال می‌شود تا نتیجه در اختیار نفرات ثبت نامی قرار گیرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هیچ‌گونه نظر رسمی از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان صورت نگرفته است و تمام اخبار منتشرشده در فضای مجازی بر اساس حدس و گمان انتشار می یابد.

میرزایی گفت: اصحاب رسانه با در نظر گرفتن وضعیت فعلی جامعه و در جهت ایجاد آرامش مطابق واقعیات و اعلان رسمی مراجع قانونی اخبار خود را منتشر کنند.

وی تاکید کرد: برای هیات های نظارت اصل و سرلوحه کاری بی طرفی است و اینکه داوطلب از چه طایفه و گروهی باشد و یا به کدام جناح سیاسی وابسته باشد، فرقی ندارد.

به گزارش ایرنا، ۸۵ نفر در ۱۷ شهر آذربایجان‌غربی در هیات‌های عالی نظارت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند و این نفرات بر پایه قانون مداری عمل می‌کنند، هدف ما مشارکت حداکثری، رعایت قانون و رعایت اصل عدالت و بی طرفی در انتخابات است.

اعلام نظر نهایی و قطعی به ستاد انتخابات کشور ۱۵ خردادماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06