لطیفی: مجیدی با بازیکنان استقلال ارتباط عاطفی برقرار کرده است/ استقلال می‌تواند الدحیل را شکست دهد


لطیفی: مجیدی با بازیکنان استقلال ارتباط عاطفی برقرار کرده است/ استقلال می‌تواند الدحیل را شکست دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی توانست با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لطیفی، پیشکسوت و مربی فوتبال، در ارتباط با شرایط کنونی استقلال اظهار داشت: یک اتفاق بسیار خوبی که بعد از حضور فرهاد مجیدی در استقلال رخ داد، این بود که تیم به ترکیب نسبتاً‌ مناسبی دست پیدا کرد؛ در حالیکه در دوران محمود فکری این اتفاق میسر نمی شد و هر هفته ما ترکیب های متفاوتی را می دیدیم. موضوع دیگر این است که مجیدی توانست با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند. محمود فکری مربی خوب و سلامتی است؛ اما در زمان بازیگری هم فردی درونگرا بود و خیلی نمی توانست با اطرافیان و دوستان ارتباط برقرار کنند.

او این‌گونه ادامه داد: در تیم های بزرگ و خصوصاً در ارتباط با ستارگان بسیار مهم است که سرمربی بتواند این کار را به خوبی انجام دهد و بازیکنان به نوعی به او اعتماد کنند که خوشبختانه اکنون این اتفاق در تیم استقلال افتاده است.

پیشکسوت تیم استقلال افزود: : به لحاظ فنی این تیم دست به یک بازی مالکانه زد و این نوع فوتبال قطعاً ابزار نیاز دارد. به باور من کاری که محمود فکری در ابتدای فصل انجام داد، فوق العاده عالی بود؛ اینکه توانست به اتفاق مدیران اسکلت اصلی تیم را حفظ و نقاط ضعف را با آوردن بازیکنان بسیار توانمند رفع کند. به اعتقاد من استقلال پرمهره ترین تیم ایران است و هم در داخل و هم روی نیمکت بازیکنانی دارد که می توانند نتایج را در شرایط سخت به نفع تیم رقم بزنند.
او در ادامه بیان داشت: فوتبال مالکانه ای که استقلال بازی کرد، این بود که هم بازی سازی از خط دفاع شروع شد و هم اینکه هر بازیکنی صاحب توپ می شد، چند بازیکن او را حمایت می کردند تا بهترین تصمیم را بگیرد. در رأس هم بازیکنی نظیر دیاباته در این دو بازی به خوبی توانسته حفظ توپ کند تا بازیکنانی همچون فرشید اسماعیلی و مهدی قاعدی بتوانند از این مهاجم نهایت استفاده را ببرند.
لطیفی درباره دیدار امشب استقلال برابر الدحیل به رادیو ورزش گفت: در بازی امشب هم به اعتقاد من استقلال این توانایی را دارد که بازی را ببرد. الدحیل به لحاظ نفری از دو تیم الاهلی و الشرطه جلوتر است و تیم معتبرتری در سطح آسیاست؛ لذا من فکر می کنم استقلال باید به یک موضوع بسیار مهم توجه داشته باشد؛ اینکه در مقابل الدحیل با احتیاط بیشتری بازی کند و با فوتبال مالکانه منتظر فرصت باشد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته