اجرای ویژه‌برنامه« شهر خدا، شهر اخلاق» در منطقه هشت


اجرای ویژه‌برنامه« شهر خدا، شهر اخلاق» در منطقه هشت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 8 ، از اجرای ویژه‌برنامه «شهر خدا، شهر اخلاق» در جشنواره مجازی ماه خدا ماه نور به مناسبت ماه مبارک رمضان 1400 خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «جعفر امیرآبادی‌زاده»،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ شهرداری تهران در خصوص نحوه اجرای جشنواره«شهر خدا، شهر اخلاق»، گفت: در این جشنواره ویژه‌برنامه‌های سخنرانی در ماه مبارک رمضان در ایام کرونا است که با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و عدم حضور در مساجد و حسینیه‌ها، به صورت مجازی برای اهالی منطقه تهیه شده است.

ویژه‌برنامه «شهر خدا، شهر اخلاق» با هدف ترویج معارف دینی و قرآنی و بهره‌مندی صحیح از برکات این ماه و با رویکرد توسعه و ترویج سبک زندگی دینی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی با مشارکت کارشناسان مطرح صدا و سیما در قالب کلیپ‌های کوتاه اخلاقی - معرفتی به مدت ۱۸۰ ثانیه تهیه شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه ویژه‌برنامه «شهر خدا، شهر اخلاق» می‌توانند پس از دیدن مشروح درس‌های روزانه عدد گزینه صحیح سوالات مطروحه را تا پایان همان روز به صورت دایرکت به آدرس اینستاگرام ejtemaee.region8 ارسال نمایند و همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سرای محله محل زندگی خود مراجعه نمایند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !