بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد در بهشهر


بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد در بهشهر

فلاح گفت: بازدید و بازرسی میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد در ماه رحمت و بندگی آغاز شد و تلاش داریم تا در طول سی روز رمضان از این فعالیت ها بازدید شود.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر مازندران اظهار کرد: بازدید و بازرسی میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد از ابتدای ماه رمضان، ماه رحمت و بندگی آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: اجرای این برنامه ها در طول ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف تشویق و ارائه الگوهای مناسبی برای برگزاری آئین های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و تلاش داریم تا علاوه بر بازدیدها بسته های فرهنگی و قرآنی مناسب به کانون‌ها ارائه شود.

فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان حدود 10 برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار می‌شود و با توجه به بروز موج چهارم ویروس کرونا، برنامه‌های این ماه با اولویت فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است

وی افزود: کتابت وحی به صورت مجازی، بازدید از فعالیت های فرهنگی مساجد با عنوان در 30 شب، 30 مسجد، بازبینی و بررسی فعالیت‌های مجازی کانون های فرهنگی، برپایی نمایشگاه قرآن و محصولات قرآنی، اجرای طرح مواسات، سی روز سی دعای مجازی، تهیه کلیپ، افتتاح آموزشگاه فرهنگی و..از برنامه های مهم ما در این ایام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر تصریح کرد: بازدید و بازرسی میدانی از برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون های منتخب مساجد در ماه رحمت و بندگی آغاز شد و تلاش داریم تا در طول سی روز رمضان از این فعالیت ها بازدید شود.

فلاح یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده برنامه های مختلف در محورهای قرآنی، دعا و احکام، کتابخوانی، فرهنگی و مناسبتی، هنری، کمک مومنانه و مقابله با شیوه بیماری کرونا در طول ماه مبارک رمضان در دستور کار است.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی