کلیدی ترین بازیکن فولاد در دیدار با النصر را بشناسید


کلیدی ترین بازیکن فولاد در دیدار با النصر را بشناسید

هافبک فولادی ها پس از حضور در ترکیب این تیم موفق شد روی گل این تیم که وارد دروازه النصر کرد تاثیرگذار باشد. نوشته کلیدی ترین بازیکن فولاد در دیدار با النصر را بشناسید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کلیدی ترین بازیکن فولاد در دیدار با النصر را بشناسید

موثر مثل محمد میری
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۱
کلیدی ترین بازیکن فولاد در دیدار با النصر را بشناسید

هافبک فولادی ها پس از حضور در ترکیب این تیم موفق شد روی گل این تیم که وارد دروازه النصر کرد تاثیرگذار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند. یکی از بازیکنان خوب فولاد که روی تک گل این تیم موثر بود محمد میری هافبک این تیم بود که به عنوان بازیکن جانشین به جای زبیر نیک نفس وارد زمین شد.

محمد میری پس از ورود به بازی با یک حرکت خوب از سمت راست، موقعیتی را برای تیمش ایجاد کرد که ارسال این بازیکن پس از خروج اشتباه ولید عبدالله سنگربان النصر با اشتباه این بازیکن همراه شد و توپ پس از رها شدن از دستان سنگربان النصر، به پای عبدالله العمری برخورد کرد و وارد دروازه شد.

میری که فصل گذشته در ترکیب نساجی به میدان می رفت موفق شد با گل هایی که به ثمر رساند نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار فوتبال ایران معرفی کند.

این بازیکن که در فولاد و زیر نظر جواد نکونام بازی خوبی به نمایش گذاشته است در این بازی و از زمانی که وارد زمین شد کاملا در خدمت تیم بود و تلاش زیادی با دوندگی و کنش های دفاعی در ترکیب فولادی ها انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران