120 مالک خیراندیش اسدآبادی اجاره‌بهای خود را بخشیدند


120 مالک خیراندیش اسدآبادی اجاره‌بهای خود را بخشیدند

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و تعطیلی بسیاری از مشاغل 120 مالک خیراندیش شهرستان اجاره بهای مغازه و منزل خود را به مستأجران بخشیدند.

سعید کتابی چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان اسدآباد، با اشاره به راه اندازی چنین حرکت های خداپسندانه در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت کانال های فضای مجازی اظهار کرد:فعالیت گروه های جهادی برای ترغیب و تشویق صاحبان و مالکان همدل و خیراندیش و خیرخواه برای بخشش اجاره بهای خود در وضعیت محدودیت ها و تعطیلی و کسادی بازار از نقش مؤثری در کاهش نگرانی مستأجران نسبت به عقب افتادن اجاره بها در شرایط موجود خواهد داشت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده گروه های جهادی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث محرومیت زدایی تصریح کرد: بسترسازی برای شکل‌گیری هر چه بیشتر گروه های جهادی و الگوگیری از این گروه ها مسیری روشن را برای صرفه جویی در منابع عمومی و پیاده شدن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی فراهم می‌کند.

کتابی همچنین با اشاره به خدمات گروه های جهادی در دوران کرونا افزود: در بحث کمک های مؤمنانه از ابتدای کرونا تاکنون با فعالیت خوب گروه های جهادی ۱۱ هزار بسته حمایتی بین افراد آسیب دیده از کرونا شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد هم از ۷۰ گروه جهادی ثبت سامانه شده این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: قبل از ماه رمضان تعداد ۳۰۰ بسته حمایتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا شهرستان توسط گروه های جهادی توزیع شده که در میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز ۵۰۰ بسته حمایتی دیگر آماده تحویل و توزیع بین اقشار آسیب دیده از کرونا خواهد بود.

سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به برخی از اقدامات گروه های جهادی این شهرستان گفت: ساخت ۲۲ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، تعمیر و ساخت ۴۵ مورد حمام و سرویس بهداشتی برای روستاهای محروم، مشاوره حقوقی،اعزام تیم پزشکی رایگان به روستاهای محروم، برگزاری کلاس های تقویتی و کنکوری برای دانش آموزان توسط بسیج فرهنگیان، نظارت بسیج عمران بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در دست احداث برای محرومان، مبارزه با سن غلات در راستای امنیت غذایی در قالب طرح همگام با کشاورز،تذکرات لسانی برای زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را می توان از جمله اقدامات انجام شده گروه های جهادی این شهرستان برشمرد.

وی همچنین با بیان اینکه گروه های جهادی اسدآباد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین ادارات،مساجد، دانشگاه ها، محلات حاشیه ای و روستاها توزیع کرده اند، یادآور شد: امسال علاوه بر فعالیت یک گروه جهادی مربوط به استان همدان در ستای دهبور تعداد دو گروه جهادی نیز در سطح دو روستای دیگر این شهرستان برای محرومیت زدایی مشغول هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور