نحوه شرکت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره معلمان مؤلف اعلام شد


نحوه شرکت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره معلمان مؤلف اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نحوه شرکت فرهنگیان مرد و زن این استان در نخستین جشنواره ملی معلمان مؤلف را اعلام کرد. 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره ملی به همت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: زمان برگزاری این جشنواره ملی بهار و تابستان سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ملی شناسایی، تجلیل و معرفی معلمان مؤلف، کمک به ارتقای سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب بین معلمان، استفاده از آثار فرهنگی معلمان در جشنواره‌ های کتابخوانی وزارت آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمان مؤلف کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

زارع پور عنوان کرد: معلمان، مدیران مدارس، مربیان، مشاوران تربیتی، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان و افراد شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و اداره های آموزش و پرورش کشور و کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند در این جشنواره ملی شرکت کنند.

وی ابراز داشت: معلمان مؤلف کشور و کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ملی واقع در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌ های تهران ارسال کنند.

زارع پور گفت: برگزیدگان این جشنواره ملی در روز قلم امسال (۱۴ تیرماه) با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می ‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت