صنایع تولیدی کیش با محوریت اشتغالزایی اولویت‌بندی می‌شود


صنایع تولیدی کیش با محوریت اشتغالزایی اولویت‌بندی می‌شود

کیش - ایرنا - مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد کیش گفت: طرح اولویت‌بندی صنایع تولیدی با محوریت اشتغالزایی به منظور حمایت از تولید در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، حمید مسکین نواز روز چهارشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با هدف حمایت از تولید، مطالعه طرح اولویت بندی صنایع تولیدی کیش با توجه به شاخص‌های درآمدزایی و اشتغال تا اواخر اردیبهشت نهایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح برای اعمال سیاست های تشویقی، ترسیم نقشه راهبردی توسعه صنعت جزیره صنایع اولویت بندی می‌شود.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد کیش، حمایت از صنایع دانش بنیان راسرلوحه فعالیت ها و رویکرد این سازمان درسال جاری اعلام کرد و گفت: سال گذشته نیز شهرک اختصاصی فناوری و دارویی پزشکی با همکاری موسسه علوم و فنون به فعالیت حوزه های دانش بنیان اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: در شهرک های صنعتی زمین به صورت استیجاری در اختیار بهره برداران واحدهای صنعتی قرارمی گیرد و در طول دوره عملیات اجرای ساختمان توسط بهره برداران، مدیریت صنایع نیز بر احداث طرح‌ها در زمین های تخصیصی و رسیدن به مرحله بهره‌برداری نظارت دارد.

مسکین نواز افزود: در بحث پشتیبانی ازصنایع و مانع زدایی ها، مهم ترین گام کاهش بروکراسی اداری است که این هدف در سه بخش، درون واحدی، درون سازمانی و برون سازمانی پیگیری می شود.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: بازرسی های منظم و گسترده یکی ازمهم ترین راهکارهای احصا مشکلات صاحبان صنایع و شناخت موانع فعالیت آنها است و این مدیریت با بازرسی های دوره ای سعی دارد شرایط فعالیت تولیدکنندگان در کیش تسریع و تسهیل شود.

هم اکنون بیش از چنج هزار و ۲۰۰ نفر در ۳۴۶ واحد صنعتی و خدمات صنعتی کیش در زمینه تولید "مصنوعات پلاستیکی، تجهیزات پزشکی، مصنوعات چوبی، بسته بندی مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی"، سردخانه و انبارها اشتغال دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس