اجرای طرح تلاوت قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


اجرای طرح تلاوت قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از اجرای طرح تلاوت قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان به صورت حضوری و در فضای مجازی به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و ثواب قرائت قرآن در این ماه به اندازه ای بوده که خواندن هر آیه ثواب یک ختم قرآن کریم دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از دیرباز و در شب های ماه رمضان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» میزبان بچه های مسجد در محافل انس با قرآن بوده و این رسم نیک همچنان در این کانون ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال نیز برنامه تلاوت قرآن کریم در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود، عنوان کرد: بر این اساس و با رعایت سایر شیوه نامه ها، آیین جزءخوانی قرآن هر روز به همت بچه های مسجد برگزار می شود.

گواهیان خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، هر روز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین این برنامه، شب ها ساعت 21 نیز با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری هر گونه مراسم در این کانون با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همراه بوده و حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک برای سایر شرکت کنندگان در برنامه ها مورد تاکید عوامل اجرایی کانون است.

وی به اشتراک گذاشتن روزانه صوت هر جزء قرآن کریم در گروه ها و کانال های مربوط به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» را از دیگر برنامه های قرآنی این کانون در طول ماه رمضان عنوان کرد.

گواهیان در پایان گفت: بچه های مسجد در این طرح، تلاوت قرآن هر روز را به یک شهید گلگون کفن دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیم می کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی