تجلیل از قهرمان گلستانی شطرنج ایران و چند خبر کوتاه


تجلیل از قهرمان گلستانی شطرنج ایران و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - منع خروج گندم از استان تا تیرماه، تجلیل از قهرمان شطرنج ایران، انتشار 535 عنوان کتاب در سال گذشته و اصلاح بیش از 6 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب علی‌آبادکتول از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت که طرح ملی "فصل بندگی در پرتو زیست قرآنی" ویژه ماه مبارک رمضان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌گیری از فضایل معنوی این ماه و نیز کمک به نیازمندان با مشارکت خیران و ادارات در این شهرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سیدخلیل صفی‌الحسینی اظهار داشت: هیات‌های مذهبی، تشکل‌ها و کانون‌های قرآنی و فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعات، نیکوکاران، ادارات و نهادها بویژه شهرداری‌ها و دهیاران و تشکل‌های مردمی جامعه، هدف اجرای این طرح هستند که باید از ظرفیت همه آنها برای تحقق اهداف پیش بینی شده استفاده کرد.

**

استاندار گلستان با اشاره به نزدیک شدن فصل خرید محصولات کشاورزی در استان گفت: تا زمانی که کارخانجات و سیلوهای استان ظرفیت پذیرش گندم را دارند نباید گندم از استان خارج شود.

هادی حق شناس همچنین با تاکید بر اهمیت مانع زدایی از تولید اظهار داشت : پیش بینی لازم در تامین دان، جوجه یک روزه و کشتار مرغداری ها انجام شده و باید در قیمت تمام شده هزینه های حمل منظور شود.

**

برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از پرهام مقصودلو استاد بزرگ گلستانی شطرنج ایران که چندی قبل در مسابقات قهرمانی کشور علاوه بر ایستادن بر سکوی نخست، جواز حضور در مسابقات جام جهانی روسیه را کسب کرده بود تقدیر کرد.

**

فرشته آل‌نبی رییس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار ۵۳۵ عنوان کتاب با شمارگان ۴۸۰ هزار و ۲۳۰ جلد سال گذشته در این استان خبر داد.

**

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اهمیت برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی گفت: در اسفند پارسال ۱۸۳ پرونده تخلف در حوزه منابع طبیعی استان تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

عبدالرحیم لطفی افزود: از این تعداد پرونده ۷۴ فقره پرونده کشفیات شامل ۳۷۲ اصله چوب، ۱۸/۸ متر مکعب حجم چوب و ۱۷۱ استر حجم هیزم بود.

**

سوخته سرایی مدیر امور آب و فاضلاب علی آباد کتول از اصلاح و توسعه بیش از ۶ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب شهرهای علی آباد کتول و فاضل آباد در سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح با هدف جلوگیری از هدر رفت ، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق فاقد شبکه آبرسانی و برنامه های کاهش آب بدون درآمد اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403