فرماندار: پلیس به ارتقای اعتماد عمومی در سقز کمک کرد


فرماندار: پلیس به ارتقای اعتماد عمومی در سقز کمک کرد

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز گفت: پلیس با اقتدار، قانون مداری، روز آمدی و تعالی فردی و سازمانی در راستای ارتقای اعتماد عمومی و امنیت پایدار در سقز کمک کرده است.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی سقز اظهار داشت: تلاش های مجموعه بزرگ انتظامی شهرستان سقز در ایجاد حفظ نظم و آرامش و امنیت پایدار به ویژه در ایام پایانی سال و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، کشف قاچاق و مواد مخدر و کاهش سرقت های خُرد قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: اعتماد به مجموعه انتظامی استان افزایش یافته و این اعتماد، بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

سردار رسول برزویی بر لزوم تحقق شعار سال از طریق محورهای امنیت تولید، امنیت سرمایه گذاری، مبارزه با مفساد اقتصادی و مقابله با قاچاق تاکید کرد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات دارای مولفه های امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت است که مسوولیت مستقیم امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و برای تامین این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان بر ضرورت تدابیر لازم دستگاه های اجرایی و سازمان های شهرستان سقز برای پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد.

در این آیین با حضور جانشین فرماندهی انتظامی کردستان، فرماندار ویژه سقز و امام جمعه موقت این شهرستان، سرتیپ دوم سید علی صفری به عنوان فرمانده جدید انتظامی سقز معرفی شد و از تلاش های سرهنگ برزو جلیلیان، عهده دار انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

سرهنگ حمید رضایی فرمانده سابق انتظامی سقز سال گذشته بعلت ابتلا به کرونا درگذشت.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری