AFC ایران را نادیده گرفت ؛ تیم ملی جام جهانی را از دست داد !


AFC ایران را نادیده گرفت ؛ تیم ملی جام جهانی را از دست داد !

با توجه به بحران کرونا و لغو بازی های آسیایی، AFC سه تیم برتر بازی های ساحلی قاره کهن را برای حضور در جام جهانی 2021 روسیه اعلام کرد که در بین آن ها نامی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیده نمی شود. نوشته AFC ایران را نادیده گرفت ؛ تیم ملی جام جهانی را از دست داد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

AFC ایران را نادیده گرفت ؛ تیم ملی جام جهانی را از دست داد !

با تصمیم AFC ؛ غیبت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2021 روسیه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵
AFC ایران را نادیده گرفت ؛ تیم ملی جام جهانی را از دست داد !

با توجه به بحران کرونا و لغو بازی های آسیایی، AFC سه تیم برتر بازی های ساحلی قاره کهن را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ روسیه اعلام کرد که در بین آن ها نامی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیده نمی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با مکانیزم کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال ساحلی ایران از صعود به جام جهانی بازماند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا به جز برگزاری متمرکز بازی های مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا، سایر بازی های قاره کهن را لغو کرده است.

در این میان مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا رقابت هایی برای تعیین سهمیه های این قاره برای حضور در جام جهانی هم بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ناچار به لغو این رقابت ها و تعیین مکانیزمی مشخص برای معرفی نمایندگان آسیا شد.

بر این اساس با توجه به عملکرد تیم ملی فوتسال ایران، این تیم بدون مشکل به عنوان نماینده اول آسیا به جام جهانی فوتسال معرفی شد اما تیم فوتبال ساحلی ایران با وجود شایستگی ها و قدرت زیادی که دارد به دلیل عملکرد بد در دوره گذشته نتوانست سهمیه حضور در این رقابتها را کسب کند.

AFC اعلام کرد تیم‌های ژاپن، عمان و امارات سه سهمیه قاره آسیا برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ به میزبانی روسیه خواهند بود. این سه تیم بر اساس بررسی عملکرد هشت تیم برتر قاره آسیا در سه دوره مسابقات قهرمانی این قاره انتخاب شده‌اند. به این ترتیب ایران جایی در جام جهانی فوتبال ساحلی نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403