نگرانی سرپرست استقلال از اتفاقی عجیب در هتل آبی ها


نگرانی سرپرست استقلال از اتفاقی عجیب در هتل آبی ها

در حالی که قسمتی از لابی هتل برای استراحت و حضور بازیکنان استقلال در نظر گرفته شده بود، حضور چند مسافر در این قسمت با تذکر نصرالله عبداللهی مواجه شد. نوشته نگرانی سرپرست استقلال از اتفاقی عجیب در هتل آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نگرانی سرپرست استقلال از اتفاقی عجیب در هتل آبی ها

حضور چند مسافر در محل استراحت بازیکنان استقلال و تذکر نصرالله عبداللهی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۴
نگرانی سرپرست استقلال از اتفاقی عجیب در هتل آبی ها

در حالی که قسمتی از لابی هتل برای استراحت و حضور بازیکنان استقلال در نظر گرفته شده بود، حضور چند مسافر در این قسمت با تذکر نصرالله عبداللهی مواجه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدا از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و عوامل میزبان، مسئولان استقلال نیز فوق‌العاده روی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تأکید دارند.

مسئولان استقلال به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌خواهند از بابت ویروس کرونا دچار دردسر شوند. البته هتل محل اقامت استقلالی‌ها به طور کامل قرنطینه نیست و با توجه به وسعت آن، مسافران دیگری نیز از این هتل استفاده می‌کنند ولی تحت هیچ شرایطی اجازه نزدیک شدن به آبی‌پوشان را ندارند.

قسمتی از لابی هتل در اختیار بازیکنان استقلال است تا هر وقت حوصله‌شان از حضور در داخل اتاق‌ها سر رفت بتوانند از آنجا استفاده کنند.

البته طی ۲۴ ساعت گذشته چند مسافر که نمی‌دانستند آن قسمت از لابی به طور کامل در اختیار استقلالی‌ها قرار دارد، به منطقه مورد نظر نزدیک شدند ولی نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال به آنها تذکر داد که نباید در آن بخش تردد داشته باشند چون فضای اختصاصی نماینده ایران محسوب می‌شود.

قرار شد عوامل کنفدراسیون نیز به مقامات هتل گوشزد کنند تحت هیچ شرایطی اجازه تردد مسافران عادی در مناطق اختصاص یافته شده به استقلال را ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!