اعضای تیم مذاکره کننده مورد اعتماد و حمایت ملت ایران هستند


اعضای تیم مذاکره کننده مورد اعتماد و حمایت ملت ایران هستند

تهران- ایرنا-سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره کننده مورد حمایت ملت ایران هستند، گفت: اگرچه سلیقه‌ها و نظریات متفاوتی در کشور وجود دارد، اما برای تامین منافع کشور یکصدا از مذاکره کنندگان حمایت می‌کنیم.

«غلامرضا نوری قزلجه» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به برخی اظهارات و تذکرات نمایندگان در خصوص مذاکرات وین و مذاکره کنندگان کشورمان گفت: در مذاکرات خطوط قرمز نظام مشخص شده و بیانات رهبر انقلاب در این زمینه کاملاً روشن است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه مذاکره کنندگان سرداران عرصه دیپلماسی کشور هستند، تاکید کرد: نباید با اظهارات و اقدامات بی‌اساس موجب دلسردی یا تضعیف روحیه مذاکره کنندگان را فراهم کنیم، آنها درچارچوب تعیین شده رهبر انقلاب، قانون اساسی و قوانین عادی حرکت می کنند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس تصریح کرد: اعضای تیم مذاکره کننده در جهت منافع ملت حرکت می‌کنند و از حمایت مردم و نمایندگان برخوردار هستند و مردم آنها را در برابر زیاده‌خواهان تنها نخواهند گذاشت.

نوری قزلجه تاکید کرد: مذاکره‌کنندگان ما سربازان و فرزندان برومند این نظام و مورد اعتماد و وثوق ملت هستند و در ماه مبارک رمضان دعای خیر مومنین بدرقه راه آنان است، تا حرف حق و موضع ملت ایران را به کرسی بنشانند و از حقوق ملت دفاع کنند و قطعاً این کار را خواهند کرد و توفیقات جدیدی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: کشورهای طرف مذاکره هم باید بدانند اگرچه در داخل کشور سلیقه‌ها و نظریات متفاوتی است اما همه گروه‌ها و جریانات حتی با وجود انتقادات، در حمایت از تیم مذاکره یک‌دل و یکصدا و با جدیت پیگیر منافع ملی هستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مورد اعلام غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم و تاثیر آن در مذاکرات وین گفت: مذاکرات پویا و سیال است احتمال دارد اتفاقاتی که رخ می دهد و تصمیماتی که گرفته می‌شود در مذاکرات تاثیرگذار باشد. اما در هر صورت ملت ایران به توانایی مذاکره کنندگان اعتماد دارند و می‌دانند که آنها از هر امکان ابزاری برای تامین منافع ملی استفاده می‌کنند.

نماینده بستان‌آباد گفت: طرف‌های مذاکره کننده بدانند که باید از در احترام و عزت با ایران وارد مذاکره شوند و گرنه ایران مسیر خود را ادامه خواهد داد.

نوری قزلجه در پایان گفت: امیدوارم ایران در این مذاکرات به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کند و ما در آینده نه چندان دور شاهد خبرهای خوبی باشیم. مردم در این ماه دعا کنند تا مذاکره کنندگان کشورمان مواضع اصولی خود را به کرسی بنشانند و با درایت از فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود، استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت