میانگین حقوق بازنشستگان در خراسان جنوبی حدود 90 درصد افزایش یافت


میانگین حقوق بازنشستگان در خراسان جنوبی حدود 90 درصد افزایش یافت

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی اظهار کرد: میانگین حقوق بازنشستگان در خراسان جنوبی در مقایسه با فروردین سال قبل حدود 90 درصد افزایش یافت.

محمد باقری‌نژاد، امروز چهارشنبه یکم اردیبهشت به خبرنگاران گفت: احکام جدید بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق صادر و حقوق فروردین‌ماه بر اساس احکام جدید به حساب این افراد واریز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: احکام جدید بازنشستگان و وظیفه بگیران استان که بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مشترکان را شامل می‌شود بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور اداری و استخدامی صادر شده است.

وی گفت: با اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مهر پارسال و اصلاحات بعدی و همچنین افزایش حقوق سال جاری میانگین حقوق این قشر نسبت به فروردین سال قبل حدود ۹۰ درصد افزایش یافته است.

باقری نژاد افزود: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی صندوق در برابر سلامت جامعه، تمامی خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سایت sabasrm.ir بصورت الکترونیکی ارائه می‌شود و برخی از خدمات هم روی اپلیکیشن صبا فعال است.

به گفته وی علیرغم الکترونیکی‌شدن تمام خدمات، برخی از بازنشستگان ترجیح می‌دهند این خدمات را بصورت حضوری دریافت کنند لذا صندوق بازنشستگی کشوری واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را در دستور کار قرار داده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر پنج خدمت از قبیل چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق، پاسخ به استعلامات (وام ضروری، وام ازدواج و ...) و استعلام بازنشستگان خارج از کشور در دفاتر پیشخوان فعال شده و بزودی سایر خدمات اصلی هم طبق برنامه ریزی و زمانبندی صورت گرفته از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند