سپاه شتاب‌دهنده پیشبرد اهداف عالی نظام است


سپاه شتاب‌دهنده پیشبرد اهداف عالی نظام است

«سیدغلامرضا حسینی» عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام در پیامی به شرح زیر، خطاب به سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

سپاه مولود انقلاب اسلامی است و خود را متعلق به مردم و فدایی مردم می‌داند؛ لذا این نهاد همیشه پرچم‌دار مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر جبهه استکبار خواهد بود. سپاه شتاب‌دهنده پیشبرد اهداف عالی نظام در داخل و خارج از کشور است و آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این نهاد اکنون به عنوان مجموعه‌ای قدرتمند درعرصه‌های مختلف مانند صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم ، محرومیت‌زدایی، مقابله با جنگ اقتصادی، امدادرسانی ، پیشرفت‌های دفاعی و.... پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشه است.

سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی پاسداران و سرداران رشید سپاه اسلام که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت و کرامت آموختند و با تاسی از نهضت عاشورا در صحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع ، موفق و فداکارانه داشته اند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق همه مدافعان میهن عزیزمان ایران را مسئلت می‌نماییم.

رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام در پایان تاکید کرد: امیدواریم هم‌افزایی نهادهای انقلابی در کنار دستگاه‌های اجرایی بتواند به تحقق اسناد بالادستی نظام و تحقق اهداف بلند گام دوم انقلاب و توسعه‌ی کشور و استان بینجامد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403