فلورنتینو پرز: راموس مثل پسر من است و می خواهم بماند؛ من یک رئیس یوفای مودب می خواهم


فلورنتینو پرز: راموس مثل پسر من است و می خواهم بماند؛ من یک رئیس یوفای مودب می خواهم

قسمت سوم از مصاحبه مفصل فلورنتینو پرز با برنامه EL Larguero را با هم می خوانیم.

فلورنتینو پرز در ادامه صحبت های خود به موضوع تمدید قرارداد کاپیتان تیمش پرداخت و بار دیگر به رئیس یوفا، الکساندر چفرین تاخت.

اظهارات خاویر تباس

او باید در مورد برخی چیزها دوباره فکر کند، در این لیگ بدون رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، حق پخش تلویزیونی خیلی فرق خواهد کرد.

تمدید قرارداد سرخیو راموس

من خیلی عاشق راموس هستم، اما تمدید قرارداد به خودش بستگی دارد. ما باید مراقب وضعیت اقتصادی باشگاه باشیم. چطور می توانم راموس را دوست نداشته باشم؟ او مثل پسر من است. اما تمدید قرارداد او به شرایط اقتصادی باشگاه هم بستگی دارد. می خواهم راموس بماند، و هر کاری کرده ام تا این اتفاق رخ دهد.

ما برای تمدید قرارداد مدت ها پیش با لوکا مودریچ به توافق رسیده ایم. اما با راموس نه، بارها با هم صحبت کرده ایم، اما به توافق نرسیده ایم، نمی دانم چرا.

وقتی من روی کار آمدم، رئال مادرید نمی توانست دستمزد بازیکنانش را بپردازد، اما با کهکشانی ها دنیا را تغییر دادیم. حالا بعد از کرونا، برخی چیزها دوباره باید عوض شوند. حتی در این سن هم خسته نیستم، در تمام طول زندگی ام دیروقت به خواب رفته ام و صبح زود بیدار شده ام. نوسازی ترکیب تیم؟ چرا؟ ما بهترین بازیکنان دنیا را داریم.

مشورت نکردن با سیاسیون در خصوص سوپرلیگ اروپا

آیا در مورد اینکه کدام بازیکن را به خدمت بگیریم هم باید با آنها مشورت کنم؟ فکر می کنم سیاسیون از عملکرد من راضی هستند.

هواداران رئال مادرید احمق نیستند. اگر به آنها بگویید که به جای بازی های وسط هفته ای که الان انجام می دهیم، می توانیم با منچستریونایتد بازی کنیم، قطعاً آنها خوشحال خواهند شد.

قطعاً تیم هایی که قصد خروج از سوپرلیگ را دارند باید جریمه های سنگینی بپردازند. هنوز هیچ کدام از باشگاه ها جریمه خروج از توافقنامه را پرداخت نکرده اند. همگی همچنان در این پروژه سهیم هستیم و آنها هنوز جدا نشده اند. تنها لیگ قهرمانان اروپا تغییر خواهد کرد، لیگ های داخلی دست نخورده خواهند ماند.

اعتراض هواداران چلسی

40 نفر بیشتر نبودند و می توانم بگویم که چه کسی آنها را به آنجا کشانده بود. کسی که هواداران چلسی را برای اعترض به آنجا فرستاد، همان شخصی است که عامل نوشته های روی پیراهن بازیکنان کادیز بود.

من یک رئیس یوفای مودب و خوش برخورد می خواهم که به دیگران توهین نکند.

پایان بخش سوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت