فلورنتینو پرز: من از یوفا یا فیفا نمی ترسم؛ بدون سوپرلیگ خرید بازیکنانی مثل ام باپه و هالند برای همه غیرممکن است


فلورنتینو پرز: من از یوفا یا فیفا نمی ترسم؛ بدون سوپرلیگ خرید بازیکنانی مثل ام باپه و هالند برای همه غیرممکن است

صحبت های فلورنتینو پرز مطابق انتظار بسیار جنجالی و جذاب بوده است.

به گزارش طرفداری، بخش دوم مصاحبه مفصل فلورنتینو پرز با برنامه EL Larguero اسپانیا را با هم می خوانیم:

بدون سوپرلیگ خرید بازیکنانی مثل ام باپه و هالند به طور کلی غیرممکن است، نه فقط برای رئال مادرید. سوپرلیگ نمرده است، ما به کار کردن روی این پروژه ادامه خواهیم داد. فعلاً به حال تعلیق درآمده است. بدون سوپرلیگ هیچ خرید بزرگی نخواهد بود. نه برای رئال مادرید، و نه هیچ باشگاه دیگری.

15 تیم ثابت طی 20 سال اخیر با حضور در فینال ها و نیمه نهایی های لیگ قهرمانان اروپا جایگاه خود را با شایستگی کسب کرده اند. باشگاه هایی که هوادار و دنبال کننده های بیشتری در شبکه های اجتماعی دارند. نمی توان گفت که همه باشگاه ها یکسان هستند، چون هیچکس بازی برخی تیم ها را نگاه نمی کند.

من از یوفا یا فیفا نمی ترسم. مشکل اینجاست که آنها (یوفا) روز بعد با خشونت وحشتناکی ما را کشتند. مطمئناً ما هم اشتباهاتی داشتیم، اما آنها می دانستند که ما قرار است چه کار کنیم، و منتظر ما بودند. کسانی که نمی خواستند منافع خود را از دست بدهند.

ما سوپرلیگ را راه اندازی نکردیم که ثروتمند ها ثروتمند تر شوند. رئال مادرید ثروتمند نیست، اما افتخارات زیادی دارد. من با خوان لاپورتا هم صحبت کردم. مسلماً بارسلونا هم در سوپرلیگ ادامه می دهد.

خرید کیلیان ام باپه برای فصل آینده؟ باید ببینیم چه می شود. این شرایط باعث سخت و پیچیده تر شدن روابط من با پاری سن ژرمن نخواهد شد. من دوست همه هستم، آنها می دانند که من برای فوتبال چه کارهایی کرده ام. من پیش همه اعتبار دارم.

پایان بخش دوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی