فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است


فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است

فلورنتینو پرز لحظاتی قبل در استودیوی شبکه EL Larguero حضور پیدا کرده تا مصاحبه ای که قرار بود شب گذشته انجام...

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید بعد از شکست زودهنگام پروژه سوپرلیگ اروپا حالا مصاحبه ای با EL Larguero انجام می دهد که خواندنی خواهد بود.

به گزارش طرفداری، پرز در پاسخ به این سوال که آیا این مصاحبه با رئیس باشگاه رئال مادرید انجام می شود یا رئیس سوپرلیگ، گفت:

نه، نه، همان رئیس باشگاه رئال مادرید به اندازه کافی خوب است. ما شب گذشته تا ساعت 1 بامداد مشغول کار بودیم. کمی ناراحت و ناامیدم. شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم. ما سه سال روی این پروژه کار کردیم تا علیه شرایط اقتصادی که پشت سر می گذاریم اقدام کنیم. فکر می کنم یکی از 6 تیم لیگ برتری واقعاً نسبت به پروژه متقاعد نشده بود و علاقه ای نداشت... و این به سایر تیم ها نیز سرایت کرد. اگر این پروژه جواب ندهد، پروژه دیگری نتیجه خواهد داد. به یاد داشته باشید: تمام 12 باشگاه یک قرارداد الزام آور را امضا کرده بودند.

در جمع این 12 باشگاه ما سال گذشته 650 میلیون یورو ضرر کردیم. امسال دو یا سه برابر خواهد شد. فرمت کنونی مشخصاً نتیجه نداد. هیچوقت چنین خشونتی از جانب رئیس یوفا و هیچ کدام از روسای لیگ اسپانیا ندیده بودم. به نظر می رسد اتفاق هماهنگ شده ای بود. ما تهدید و توهین هایی دریافت کردیم - به نظر می رسید که فوتبال را کشته ایم، درحالیکه باید فوتبال را نجات داد.

مالکان منچستریونایتد یک کمپین دستکاری شده ساختند و مدعی هستند ما می خواستیم پایان لیگ های داخلی را رقم بزنیم. آن باشگاه ها جدا شدند چون یوفا یک نمایش به راه انداخت، که باعث تعجب من شد. نمی خواهم با رئیس یوفا درگیر شوم، اما او باید حرف زدن و ارتباط برقرار کردن را یاد بگیرد. به نظر می رسید که ما یک بمب اتم منفجر کرده ایم. آنها اجازه ندادند که ما توضیح دهیم.

فکر می کنم ما تورنمنت را خوب توضیح ندادیم، اما آنها هم فرصت انجام این کار را به ما ندادند - در واقع نمی خواستند که توضیح دهیم. این پروژه به حالت تعلیق در آمد. بازی هایی هست که هیچکس آنها را تماشا نمی کند - حقیقتاً من هم به زحمت می توانم برخی بازی ها را تحمل کنم. در اسپانیا، انگلیس و ایتالیا هم چنین چیزی هست.

باشگاه های انگلیسی به خاطر فشار جدا شدند، و اتحادیه اروپا پیشنهادی به آنها داد که من را شگفت زده کرد. هیچکس در این پروژه من را تنها نگذاشت. با همه باشگاه ها صحبت می کردیم تا ببینیم که این پروژه چگونه می تواند رشد و پیشرفت کند. ما پول را داریم. من احمق نیستم اما فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا را درک نمی کنم.

حضور یک تیم کوچک از لیگ ترکیه در سوپرلیگ سخت است زیرا آنها جذابیتی که باشگاه های دیگر دارند را ایجاد نمی کنند. امروز سه بار با آنیلی صحبت کرده ام، اگر این قالب را محکم نکنیم، یک اشتباه است. رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان هنوز در حال گفتگو هستند تا راه حلی پیدا کنیم. معتقدم که باشگاه های انگلیسی هم به طور کامل جدا نشده اند. آنها از حواشی به وجود آمده از طریق این پروژه خسته شدند. آنها نسبت به این پروژه خیلی هیجان زده بودند.

قرارداد ها توسط افراد بزرگی امضا شده اند، تاجرانی که این دنیا را خوب می شناسند. شب گذشته به توافق رسیدیم که صبر کنیم و سعی کنیم که بهتر توضیح دهیم، و از ایده های دیگر هم استقبال می کنیم.

پایان بخش اول مصاحبه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور