تازه ترین آمار داوطلبان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۸ هزار داوطلب آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و...

تازه ترین آمار داوطلبان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصدسخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۸ هزار داوطلب آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه ها اجرایی کشور خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر ۵ اردیبهشت ماه جاری که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ صورت می گیرد، پایان می یابد.

وی در ادامه از ثبت نام بیش از ۸ هزار داوطلب در آزمون فوق خبر داد و افزود: همچنین متقاضیانی که تاکنون در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر ثبت نام کردند، تا ۵ اردیبهشت ماه می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به مجوزهای صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد. همچنین اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات تکمیلی در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام، همزمان با شروع ثبت‌ نام در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403