ایجاد ویژگی های بیشتر در دستیار Google برای سهولت زندگی


دستیار گوگل به ویژگی های جدیدی مجهز شده که به گفته شرکت گوگل قرار است زندگی را برای کاربران راحت تر کند.


ایجاد ویژگی های بیشتر در دستیار Google برای سهولت زندگی

دستیار گوگل به ویژگی های جدیدی مجهز شده که به گفته شرکت گوگل قرار است زندگی را برای کاربران راحت تر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل، ویژگی‌های جدیدی را به دستیار دیجیتالی خود اضافه می‌کند که می‌تواند زندگی کاربران را کمی راحت‌تر کند. جدیدترین دسته از ویژگی‌های جدید شامل یافتن دستورات تلفن من برای تلفن‌های آیفون، کمک به کابر برای سفارشات آنلاین، تشخیص طلوع و غروب آفتاب و به طور کلی کار‌های روزمره است. بعلاوه، از آنجا که چند روز دیگر به اسکار باقی مانده، کاربران می‌توانند سوالات مربوط به اسکار را نیز از دستیار Google بپرسند.

بیشتر بخوانید

۵ مرحله برای استفاده از دستیار Google در iPhone

ویژگی‌های جدید دستیار گوگل

یکی از محبوب‌ترین دستورات برای دستیار گوگل Hey Google، find my phone است که ثابت می‌کند بسیاری از مردم به راحتی تلفن‌های هوشمند خود را در اطراف خانه گم می‌کنند. اکنون اگر شخصی آیفون خود را گم کند، می‌تواند از طریق این اسپیکر هوشمند متصل به گوشی یا اپل واچ خود این سوال را بپرید؛ بنابراین هر دو دستگاه Android و iOS را می‌توان از طریق یک اعلان یا یک صدای زنگ سفارشی پیدا کرد حتی اگر در حالت خاموش یا در حالت «مزاحم نشوید» باشند.

ایجاد ویژگی های بیشتر در دستیار Google برای سهولت زندگی

از آنجا که امروزه سفارش از فروشگاه‌های اینترنتی و رستوران‌ها زیاد است، بسیاری از مشاغل دکمه سفارش را به نمایه‌های تجاری Search و Maps خود اضافه کرده‌اند. دستیار Google اکنون می‌تواند به کاربران کمک کند تا سفارش خود را از طریق Duplex در وب انجام دهند. یک رستوران جستجو کنید و سپس روی سفارش آنلاین ضربه بزنید و سپس بررسی کنید. اگر رستورانی باشد که با Google همکاری داشته باشد، اگر آن را با Google Autofill و Google Pay همگام سازی کرده باشید، دستیار Google به طور خودکار تمام اطلاعات تماس و پرداخت را پر می‌کند. در حال حاضر، گوگل با رستوران‌های زنجیره‌ای منتخب همکاری کرده است، اما غول جستجو قول داده است که در اواخر امسال تعداد بیشتری از آن‌ها را در ایالات متحده اضافه کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب دیگری که معرفی شده، طلوع یا غروب خورشید جدید برای دستگاه‌های خانه هوشمند است. این روال جدید نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان در دسترس است. با استفاده از روال جدید، می‌توان مثلاً هنگام غروب خورشید چراغ‌های هوشمند را روشن کرد. علاوه بر این، Google یک بخش اختصاصی را در روال‌های آماده برای کاربران اضافه کرده که در آنجا برخی از محبوب‌ترین «اقدامات پیشنهادی» را پیدا می‌کنند. به عنوان مثال «اگر باتری من کم است به من بگو» "

ایجاد ویژگی های بیشتر در دستیار Google برای سهولت زندگی

در آخر، می‌توان از دستیار Google خواست تا اطلاعات جدید درباره مراسم اسکار را بگوید، مثلا نام برنده‌ها یا نوع لباس‌هایی که شرکت کنندگان پوشیده اند. همه این ویژگی‌های جدید اکنون در دستیار Google موجود است، اگرچه برخی از آن‌ها مبتنی بر مکان هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی