درخشش خیره کننده ستاره استقلال در شب تلخ باخت آبی پوشان


درخشش خیره کننده ستاره استقلال در شب تلخ باخت آبی پوشان

با وجود شکست چهارگله استقلال مقابل الدحیل قطر فرشید اسماعیلی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن تیمش بود . نوشته درخشش خیره کننده ستاره استقلال در شب تلخ باخت آبی پوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش خیره کننده ستاره استقلال در شب تلخ باخت آبی پوشان

عملکرد خوب فرشید اسماعیلی در دیدار استقلال و الدحیل
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۶:۳۰
درخشش خیره کننده ستاره استقلال در شب تلخ باخت آبی پوشان

با وجود شکست چهارگله استقلال مقابل الدحیل قطر فرشید اسماعیلی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن تیمش بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شماره ۸ استقلال نمایش تحسین برانگیزی در آسیا داشته و به مانند دو بازی قبلی، جلوی الدحیل هم یکی از بازیکان تاثیرگذار استقلال بود.

او در نیمه اول نقش مهمی روی گل دیاباته داشت و در نیمه دوم با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند منتهی نمایش خوب او تحت تاثیر درخشش مایکل اولونگا قرار گرفت تا استقلال اولین باختش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را تجربه کند.

درباره آمار فرشید اسماعیلی بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او جلوی الاهلی موفق شد هم گل بزند هم پاس گل بدهد. اتفاقی که جلوی الشرطه هم تکرار شد و جلوی الدحیل هم فرشید اسماعیلی نامش را در بین گلزنان بازی ثبت کرد تا در سه بازی آمار قابل توجه ۳ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده باشد اما او نتوانست مانع شکست استقلال مقابل رقیب قدرتمند قطری‌اش شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !