مردم ایران این‌بار هم توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را نقش برآب می کنند


مردم ایران این‌بار هم توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را نقش برآب می کنند

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات، از اصول پای‌بندی به آرمان‌های انقلاب است، گفت: با احساس مسوولیت مردم در این حوزه، توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی نقش برآب می شود.

محمد علیپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان با هزاران ترفند به مردم القا می کنند که پای صندوق های رای نرفته و درانتخابات شرکت نکنند.

وی اضافه کرد: دشمنی استکبار حهانی و ایادی آنها با ایران اسلامی تازگی ندارد که البته دشمنان در همه آنها با شکست مواجه شده اند و این بار نیز شکست سنگینی خواهند خورد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ایران از بصیرت، ایمان و شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند و هرگز فریب سیاه نمایی های آنها را نمی خورند بلکه همانگونه که در ۴۲ سال اخیر حضوری پرشور داشته اند، این بار نیز خواب خوش دشمنان را آشفته خواهند کرد.

علیپور ادامه داد: ملت ایران به خوبی می دانند نرفتن پای صندوق های رای مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه رفتن پای صندوق های رای، سرنوشتشان را تعیین می کند.

وی با اشاره به لزوم انتخاب هوشمندانه وآگاهانه گفت: انتظار از مردم ایران این است که در انتخاب خود دقت کرده و افرادی را برگزینند که متعهد، دلسوز، دارای انگیزه خدمت و ‌به دور از رانت خواری و فساد باشد.

وی به ثمرات مشارکت پرشور در انتخابات اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری درانتخابات موجب دلگرمی و اعتماد به نفس بالای فرد منتخب می شود و او وقتی شاهد خیل عظیم مردم باشد، می تواند به نحو شایسته ای مطالبات و خواسته های مردم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال جاری به طور همزمان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ