انتخابات شوراها در 2 هزار و 137 روستای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود


انتخابات شوراها در 2 هزار و 137 روستای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مهاباد- ایرنا- بخشدار بخش مرکزی و نماینده بخشداران آذربایجان‌غربی گفت: از مجموع 2 هزار و 194 روستای واجد شرایط در آذربایجان‌غربی 2 هزار و 137 روستا شامل 97 درصد به حد نصاب رسیده و انتخابات شوراهای اسلامی در آنها برگزار می‌شود.

حسن خضری عصر چهارشنبه در همایش بخشداران سراسر کشور که به صورت ویدیوکنفرانس در محل فرمانداری بوکان و به نمایندگی از بخشداران آذربایجان‌غربی و با حضور فرمانداران و بخشداران سراسر کشور معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: کل ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی روستایی در آذربایجان‌غربی، ۱۲ هزار و ۱۲۲ نفر شامل ۱۱ هزار و ۹۰۵ مرد و ۲۱۷ زن هستند که ثبت نام آنها به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه بخشداری‌های آذربایجان غربی با کمبود منابع انسانی تجهیزات مواجه است، ادامه داد: این امر می طلبد که برای این امر تدابیری اتخاذ شود.

بخشدار بخش مرکزی به مشکلات شوراهای اسلامی روستا پرداخت و گفت: شوراهای اسلامی روستا با مسائل، مشکلات و انتظارات عدیده‌ای مواجه بوده و ضروری است با اتخاذ تصمیمات ویژه و در نظر گرفتن مشوق هایی از جمله بیمه اعضای شورای اسلامی روستاها قسمتی از زحمات آنان را جبران شود.

انتخابات شوراها در 2 هزار و 137 روستای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، همایش غیر حضوری فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، به منظور هم اندیشی در خصوص سیاست ها و راهبردهای اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ و زمینه سازی ارتقاء هم افزایی فرمانداران و بخشداران در روند اجرای انتخابات، با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، روز ۲۸ خرداد در کشور و به تبع آن آذربایجان غربی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!