امام‌جمعه مهریز حمایت دولت برای توسعه بیمارستان این شهر را خواستار شد


امام‌جمعه مهریز حمایت دولت برای توسعه بیمارستان این شهر را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: انتظار از دولت این است که با توسعه بیمارستان فاطمه زهرا (س) این شهر علاوه بر ارتقا خدمات برای شهروندان، زمینه ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان از جنوب و شرق کشور را نیز فراهم سازد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی چهارشنبه شب در نشست با مسئولان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز با تبیین نقش مهم این مجموعه در مقابله با کرونا، افزود: بدون شک شما در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستید و تکمیل پروژه های طرح توسعه بیمارستان از اقدام‌های ضروری برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
وی یادآور شد: پروژه‌های ساخته شده در این بیمارستان از جمله بخش دیالیز این مجموعه از کیفیت، استحکام و زیبایی خوبی برخوردار است و این مرکز درمانی تنها بیمارستان دارای لوح دوستدار مادر در استان است .

محی الدینی، همکاری مردم در پویش کمک به بیمارستان را در استان بی نظیر دانست و افزود: مردم مهریز در پویشی که به منظور تهیه و تامین منبع ذخیره اکسیژن بیمارستان برگزار شد با تمام ظرفیت وارد عرصه شدند و در مدت زمان کوتاهی این نیاز ضروری را تامین کردند که این موضوع بیانگر اعتماد مردم به این مجموعه است .

وی در ادامه، خیران نیکوکار را بازوی توانمند این بیمارستان در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران ذکر کرد.

امام‌جمعه مهریز حمایت دولت برای توسعه بیمارستان این شهر را خواستار شد

مدیر بیمارستان فاطمه زهرا (س) مهریز نیز حمایت امام جمعه و همراهی در پویش مردمی را باعث دلگرمی کادر درمان در ارائه خدمات ذکر کرد و گفت: در سال گذشته برای اجرای ۲۰ طرح در این بیمارستان اقدام شد که مهمترین آنها شروع به ساخت بخش MRI ، افتتاح بخش دیالیز و پیشرفت قابل ملاحظه در طرح توسعه بوده است .

سیدرسول محسن‌زاده با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۵۰ میلیارد تومان بودجه جذب شد که ۱۵ میلیارد تومان آن توسط خیران تامین شد، افزود: از مهمترین ملاک سنجش بیمارستان‌ها از نظر کیفیت خدمات و رضایت مردم انجام اعتباربخشی به بیمارستان‌هاست.

وی ادامه داد: این بیمارستان در آخرین دوره اعتباربخشی که توسط ارزیابان وزارت بهداشت صورت گرفت، در بین بیمارستان‌های دولتی استان به رتبه نخست دست یافت که این مهم نتیجه همراهی و همدلی پرسنل و کادر درمان این مجموعه بوده است .

تجلیل از کادردرمان و اهدای شاخه گل توسط امام جمعه مهریز پایان‌بخش این نشست بود .

طرح توسعه بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان