رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت


رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

فولکس‌واگن قرار بود با برگزاری مراسمی زنده از پولو 2021 رونمایی کند اما مدیران شرکت با یک تغییر در تصمیمات خود آن را به‌صورت رسمی و زودتر معرفی کردند. تغییرات رخ داده برای پولو 2021 چیزی فراتر از فیس لیفت های عادی هستند زیرا این هاچبک ساب کامپکت در بخش جلو دارای نوار نورانی LED … The post رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت appeared first...

فولکس‌واگن قرار بود با برگزاری مراسمی زنده از پولو ۲۰۲۱ رونمایی کند اما مدیران شرکت با یک تغییر در تصمیمات خود آن را به‌صورت رسمی و زودتر معرفی کردند. تغییرات رخ داده برای پولو ۲۰۲۱ چیزی فراتر از فیس لیفت های عادی هستند زیرا این هاچبک ساب کامپکت در بخش جلو دارای نوار نورانی LED مشابه سایر محصولات همچون تیگوان فیس لیفت می‌باشد.

رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

خب صحبت از چراغ‌ها شد و باید گفت چراغ‌های جلو نیز برای داشتن ظاهر مدرن‌تر تغییر یافته‌اند و به‌صورت استاندارد دارای LED هستند. تریم های فول تر را برای اولین بار می‌توان با ماتریکس LED سفارش داد. تغییرات واضح‌تر در بخش عقب رخ‌ داده‌اند جایی که پولو از چراغ‌های LED پهن‌تر و با طراحی مشابه گلف جدید سود برده است. در کل پولو فیس لیفت ظاهر بالغ‌تری نسبت به قبل دارد.

رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

همان‌گونه که در محصولات بزرگ‌تر فولکس و محصولات اشکودا و سئات دیده‌ایم، نام این خودرو باافتخار روی درب پشتی نقش بسته است. مدل R-Line متأسفانه از چهار خروجی اگزوز غیرواقعی استفاده کرده اما به نظر می‌رسد این روند در سایر شرکت‌ها نیز دیده می‌شود. این تریم که ظاهری اسپورت دارد به‌صورت استاندارد از رینگ‌های ۱۶ اینچی سود برده ولی مدل‌های ارزان‌تر به رینگ‌های ۱۵ اینچی مجهز هستند.

رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

با ورود به داخل کابین شاهد به‌روز شدن سیستم اطلاعات سرگرمی خواهیم بود. بزرگ‌ترین نمایشگر مرکزی بکار رفته در این خودرو ابعاد ۹.۲ اینچی دارد. دیگر تغییر قابل‌توجه استفاده از کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع لمسی متعلق به تیگوان و آرتئون فیس لیفت است. پولو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال سود برده است. این پشت آمپرها ابعاد ۸ اینچی داشته و در نسخه‌های فول تر ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی دارد.

رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

پیشرانه پایه برای پولو ۲۰۲۱ از نوع ۱ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی همکاری می‌کند. پیشرانه دیگر از نوع ۱ لیتری TSI با خروجی ۹۵ یا ۱۱۰ اسبی است که با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همراه می‌شود.

رونمایی از فولکس‌واگن پولو 2021 فیس لیفت

همان‌گونه که انتظار می‌رود خبری از پیشرانه دیزلی نیست اما خریداران می‌توانند پیشرانه ۱ لیتری TGI با خروجی ۹۰ اسبی و گشتاور ۱۶۰ نیوتون متری را انتخاب کنند. این پیشرانه با گاز طبیعی فشرده شده کار کرده و راندمان مشابه نمونه‌های دیزلی را با آلایندگی کمتر ارائه می‌کند.

نسخه پرچم‌دار این خانواده با پسوند GTI شناخته می‌شود اما باید منتظر معرفی رسمی آن در ماه‌های آینده باشیم. فولکس‌واگن نسخه فیس لیفت شده پولو را با تریم های پایه، لایف و R-Line عرضه خواهد کرد و بنابراین دیگر خبری از مدل‌های ترندلاین، کامفورت لاین و های لاین نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه