اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان استان بوشهر باشد


اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان استان بوشهر باشد

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان استان بوشهر باشد.

ابراهیم رضایی در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد اشتغال‌های جدید در نیروگاه اتمی بوشهر و تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی اظهار کرد: استان بوشهر میزبان این صنایع است و جوانان این استان باید در اولویت اشتغال در این صنایع باشند.

وی اضافه کرد: برای سهمیه استخدامی جدید در نیروگاه اتمی بوشهر وقتی که متوجه اجحاف در حق جوانان استان بوشهر شدیم بلافاصله موضوع را از طریق مسئولان نیروگاه اتمی و سازمان انرژی اتمی با جدیت پیگیری کردیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ تلاش ما این بوده که اولویت با نیروهای بومی باشد، چرا که هم به نفع جوانان استان بوشهر است و هم به نفع این صنایع است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: با توافقات صورت گرفته مقرر شد اولویت استخدام با جوانان بومی استان بوشهر باشد و در صورتی که تخصصی در استان بوشهر وجود نداشته باشد، از دیگر استان‌ها نیرو بگیرند.

رضایی در مورد تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی نیز گفت: این فاز از مرحله ساخت وارد مرحله بهره‌برداری شده است و اولویت جذب باید با نیروهای بومی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نظارت جدی بر این موضوع از حق همه جوانان استان بوشهر از عسلویه و کنگان گرفته تا سایر نقاط استان و... دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند