دفترچه بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی می شود


دفترچه بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی می شود

یاسوج- ایرنا- مدیر بیمه سلامت کهگیاویه و بویراحمد گفت: دفترچه بیمه سلامت در این استان الکترونیکی می شود و از اول تیر ماه هیچگونه دفترچه‌ای چاپ نخواهد شد.

غلامرضا کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در بخش مراجعه بیماران به پزشکان خصوصی و استفاده از نسخه الکترونیک در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی افزود: آن دسته از افرادی که دفترچه بیمه ندارند و یا دفترچه آنان قدیمی باشد و یا به هر دلیلی امکان نسخه‌نویسی الکترونیک برایشان وجود نداشته باشد با کد ملی احراز هویت می‌شوند.

مدیر بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پزشکان می‌تواند با استفاده از سربرگ خود و با درج کد ملی، نام و نام خانوادگی بیمار و تاریخ ویزیت در چارچوب دستورالعمل‌های موجود اقدام کنند.

کاظمی عنوان کرد: داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک‌ها نیز موظف به پذیرش و ارائه خدمات به این دسته از بیمه شدگان هستند.

وی ابراز داشت: تسریع در روند ارائه خدمات درمانی، کاهش هزینه‌ها، شفافیت در رسیدگی خدمات، صرفه جویی در مصرف کاغذ ،تنظیم هوشمند اسناد و رسیدگی بر اساس قوانین بیمه‌گری از جمله مزایای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

مدیر بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون دسترسی به سامانه نسخه الکترونیک سازمان برای تمامی پزشکان طرف قرارداد بخش خصوصی، فراهم شده است و این پزشکان می‌توانند نسبت به تجویز الکترونیک اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)