گوشی اینفینیکس هات 10 اس با نمایشگر 90 هرتز و باتری غول پیکر معرفی شد


گوشی اینفینیکس هات 10 اس با نمایشگر 90 هرتز و باتری غول پیکر معرفی شد

گجت نیوز گوشی اینفینیکس هات 10 اس – Infinix Hot 10S از برخی ویژگی‌های گیمینگ برخوردار است و نخستین محصول کمپانی با سیستم عامل اندروید 11 محسوب می‌شود. قبل از اینکه به مشخصات فنی اینفینیکس هات 10 اس بپردازیم، باید بگوییم یک گوشی اقتصادی با حداکثر قیمت 130 دلار است. در برخی مناطق مدل NFC آن هم... نوشته گوشی اینفینیکس هات 10 اس با نمایشگر 90 هرتز...

گوشی اینفینیکس هات ۱۰ اس – Infinix Hot 10S از برخی ویژگی‌های گیمینگ برخوردار است و نخستین محصول کمپانی با سیستم عامل اندروید ۱۱ محسوب می‌شود.

قبل از اینکه به مشخصات فنی اینفینیکس هات ۱۰ اس بپردازیم، باید بگوییم یک گوشی اقتصادی با حداکثر قیمت ۱۳۰ دلار است. در برخی مناطق مدل NFC آن هم عرضه می‌شود که اندکی تفاوت دارد.

مشخصات Infinix Hot 10S

گوشی جدید Infinix به یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و و نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتز تجهیز شده؛ این یکی از ویژگی‌های گیمینگ آن است. البته وضوح +۷۲۰p دارد که شاید باب میل گیمرها نباشد.

کمپانی سازنده برای جبران مافات، از چیپ هلیو G85 مدیاتک استفاده کرده است؛ تراشه‌ای ۱۲ نانومتری با دو هسته ۲ گیگاهرتزی Cortex-A75، شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی A55 و پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 یک گیگاهرتزی!

به ادعای اینفینیکس، GPU این تراشه تا ۳۲ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۶۶۵ عمل می‌کند. در بنچمارک‌گیری مستقل هم، عملکرد هلیو جی ۸۵ بهتر ارزیابی شد؛ هر چند که اختلاف تا آن حد زیاد نبود.

از دوربین‌های عقب گوشی بگوییم که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حالت Super Nightscape برای عکاسی شبانه، یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک لنز AI می‌شود. با دوربین اصلی می‌توانید ویدیوهای ۱۰۸۰p و تصاویر اسلوموشن با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. در جلو هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با افکت بوکه ویدیویی وجود دارد.

گوشی اینفینیکس هات ۱۰ اس از دو سیم کارت ۴G و شبکه VoLTE پشتیبانی می‌کند. همچنین در حالت Ultra Power می‌تواند فقط با ۵ درصد شارژ، تا ۳.۵ ساعت برای مکالمه صوتی روشن بماند. از درگاه‌های ارتباطی آن هم باید به microUSB و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

اما ظرفیت باتری، جایی است که تفاوت Hot 10S و Hot 10S NFC آشکار می‌شود. مدل معمولی یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر دارد. به گفته‌ی اینفینیکس، شارژ کامل این باتری برای ۱۷ ساعت بازی کردن یا چندین روز پخش موسیقی کفایت می‌کند.

باتری مدل NFC اما ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. البته هر دو با توان ۱۰ وات شارژ می‌شوند.

قیمت گوشی اینفینیکس هات ۱۰ اس

فروش مدل معمولی از تاریخ ۲۲ اردیبهشت در اندونزی آغاز خواهد شد. نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی، ۱۳۰ دلار قیمت دارد؛ ولی نسخه‌ای با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی نیز موجود است.

مدل NFC علاوه بر اندونزی، در روسیه و آمریکای لاتین عرضه می‌شود. قیمت نسخه ۴+۱۲۸ گیگابایتی آن، ۱۲۰ دلار اعلام شده است؛ ضمن اینکه نسخه ۴+۶۴ گیگ هم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار