هزار و 655 دوز واکسن کرونا به کادر درمان در خوی تزریق شد


هزار و 655 دوز واکسن کرونا به کادر درمان در خوی تزریق شد

ارومیه- ایرنا- رییس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: تاکنون هزار و 655 دوز واکسن کرونا به کادر درمان در این شهرستان تزریق شده که این روند همچنان ادامه دارد.

فاطمه تبریزی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا یک هفته آینده همه کادر درمان در این شهرستان، این واکسن را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات قابل توجه در راستای مدیریت بیماری کووید ۱۹ در خوی، راه اندازی درمانگاه تخصصی ویژه کرونا در بیمارستان آیت الله خویی بوده که ثمرات بسیار خوبی داشته است.

رییس دانشکده علوم پزشکی خوی ادامه داد: با راه اندازی این درمانگاه از آغاز موج چهارم کرونا ۸۲ نفراز مبتلایان به کرونا که وضعیت عمومی خوبی داشتند، با دریافت دارو به صورت سرپایی ویزیت و بقیه طول درمان را زیر نظر کارشناسان درمان در منزل بستری شدند.

تبریزی مقدم اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله خویی و امام خمینی (ره) خوی بستری هستند که ۲۷ نفر آن‌ها به علت شرایط خاص در بخش مراقبت‌های ویژه زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند.

به گزارش ایرنا، خوی پس از ارومیه دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی بوده و بیشترین میزان ابتلا و مرگ و میر را پس از ارومیه بر اثر ابتلا به کرونا به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!